موضوعات داغ

کاهش میلیونی قیمت خودرو تنها در عرض 1 روز + جدول اول اردیبهشت

عکس مطلب اول
شیوع ویروس کرونا در کشور، باعث شد تا قیمت بسیاری از خودروهای داخلی روند نزولی در پیش گرفته و با کاهش چند میلیون تومانی همراه شود. درحالی که زمستان سال گذشته قیمت خودروهای داخلی روز به روز افزایش پیدا می کرد و شاهد ثبت رکوردهای جدیدی برای قیمت ها بودیم، اما شیوع ویروس کرونا باعث شد تا ترمز افزایش قیمت ها کشیده شده و در نقطه مقابل، روند نزولی آنان شروع شود. تا جایی که با مقایسه قیمت روز خودروهای داخلی نسبت به روز یکشنبه 31 فروردین ماه، می توانیم شاهد کاهش چند میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی بعد از گذشت تنها 1 روز باشیم.
در روز یکشنبه، اتحادیه فروشندگان خودروی تهران قیمت خودروی سایپا پراید 131 سفید را معادل 65 میلیون تومان اعلام کرده بود و یا قیمت خودروی سایپا 111 تنوع رنگ، معادل 69 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده بود. حال با انتشار لیست جدید قیمت خودرو در روز دوشنبه یکم اردیبهشت ماه، شاهد کاهش 500 هزار تومانی قیمت تمامی محصولات خانواده سایپا در بازار کشور هستیم و یا برخی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو با کاهش قیمت چند میلیون تومانی همراه بوده اند که می توانید جزییات آن را در زیر شاهد باشید.

قیمت روز محصولات سایپا

قیمت روز محصولات سایپا



قیمت روز محصولات ایران خودرو

قیمت روز محصولات ایران خودرو



قیمت روز محصولات مدیران خودرو

قیمت روز محصولات مدیران خودرو



قیمت روز خودروهای موجود در بازار

قیمت روز خودروهای موجود در بازار

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/2
لعنت به این قیمت ها، خودرو را چند برابر گرون میکنند بعد با افت جزئی کلی تبلیغات میکنند. با این قیمتا چطور یه نفر میتونه ماشین بخره؟ خوبه که یه تحقیقی در رابطه با نسبت قیمت خودرو و متوسط درآمد افراد در کشورهای مختلف و کشور ما انجام شود.
1399/2/4
لعنت به اینا که خداهم دیگه نمیزنتشون
1399/2/5
خیلی جالبه واقعا! قیمت ها 10 تومن 20 تومن میره بالا، بعد 500 هزار تومن 1 میلیون میاد پایین. بعد اسمشو میزارن کاهش قیمت میلیونی !!!!