موضوعات داغ

با دیدن خودروی پارک شده در مقابل پارکینگ منزلمان، چه کاری انجام دهیم؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به موضوع توقف خودروها در مقابل درب پارکینگ منازل و رعایت نکردن حقوق شهروندی توسط برخی از مالکان وسایل نقلیه، اعلام کرد که اگر فردی با خودروی پارک شده در مقابل پارکینگ منزلش مواجه شد، تنها کافیست با مرکز پلیس 110 تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کند.
سرهنگ محمد رزانی با اشاره به این موضوع که متاسفانه در شهر بزرگی مثل تهران کمبود پارکینگ وجود دارد، در ادامه صحبت های خود افزود که متاسفانه یکی از مشکلات ما در شهر تهران، سد معبر برخی از شهروندان است و به دلیل اینکه جای پارک کافی در سطح شهر وجود ندارد، برخی خودرویشان را هرجایی پارک کرده و بدون توجه به حقوق دیگران، باعث ایجاد مزاحمت برای سایر مردم می شوند که برخی از آنان، توقف مقابل درب منازل و پارکینگ خانه های مسکونی است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی شهر تهران در این خصوص اعلام کرد، اگر فردی با چنین شرایطی روبرو شد و با خودروی پارک شده در مقابل پارکینگ منزلش مواجه شد، تنها کافیست تا با مرکز پلیس 110 تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند. همکاران در پلیس 110 با شماره راننده وسیله نقلیه تماس برقرار کرده و او را ملزم به جابجا کردن اتومبیل خود خواهند کرد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/6
من پاترول شش سیلندر دارم پارسال یکی جلو درب پارکینگ پارک کرد اومدم تو ماشین رو کردم دیدم ماشین آزاده دستی رو کشیده تسمه بهش بستم کشیدمش وسط خیابون ولش کردم همونجا گازش رو گرفتم رفتم تو پارکینگ
1399/2/6
اینم دروغه . تا حالا بارها اومدن و گذاشتن جلوی پارکینگ ما چند ساعت ، ده بار هم زنگ زدم به 110 و فقط گفته نتونسته با مالک خودرو تماس بگیره . همین
1399/2/7
اگه قراره صبر کنیم تا پلیس بیاد به مالک ماشین زنگ بزنه، خوب صبر میکنیم تا خود صاحب ماشین بیاد! جالتر اینه که اگه هر اتفاقی برای ماشینه پیش بیاد (مثلا خط بافته، پنچر بشه، شیشه هاش بشکنه) قانون حقو میده بهش.
1399/2/7
آره خیلی! مدت‌ها یکی جلوی در خونه ما پارک میکرد و میرفت. 500 بار زنگ زدیم 110 هیچکی نیومد، آخر یه روز مجبور شدم وایسم یارو بیاد باهاش به روش سنتی برخورد کردیم در حدی که همسایه ها اومدن جدامون کردن.
یجوری گفته کافی است با 110 تماس بگیرید که انگار به محض اینکه تماس منعقد شد یگان ویژه با ام15 ظاهر میشن میریزن سر ماشین یارو رو با آر پی جی منهدم میکنند !
ولمون کن بابا !!!