موضوعات داغ

تصاویری که چهره جدید فیس لیفت تویوتا هایلوکس را نشان می دهد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مدت هاست که خبر از طراحی و توسعه نسخه جدید تویوتا هایلوکس به گوش می رسد و شرکت خودروسازی تویوتا سعی کرده تا اطلاعات آن را تا رسیدن به زمان مناسب محفوظ نگه دارد، اما در روزهای اخیر تصاویری گرافیکی در فضای مجازی دست به دست می چرخد و ادعا می شود که مربوط به نسخه فیس لیفت تویوتا هایلوکس 2021 است. حال اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، امروز در خودروبانک سعی داریم مروری بر ویژگی های جدید این اتومبیل در نسخه فیس لیفت و اطلاعات منتشر شده از آن داشته باشیم.
درحالی که هیچ تضمینی برای تایید این تصاویر گرافیکی به عنوان نسخه فیس لیفت تویوتا هایلوکس 2021 وجود ندارد، منابع خبری مدعی هستند که این تصاویر ممکن است توسط یکی از شعبه های خارجی کمپانی خودروسازی تویوتا به بیرون درز کرده باشد و جزییات نسخه جدید تویوتا هایلوکس را به خوبی نشان می دهد. اگر این تصاویر گرافیکی دقیقا همان چیزی را نشان دهند که شرکت خودروسازی تویوتا به عنوان نسخه جدید فیس لیفت به بازار عرضه خواهد کرد، می توانیم شاهد تغییرات بسیار خوبی در این خودرو باشیم که شروع آن با طراحی ظاهری، مهم ترین قسمت متحول شده در نسخه های فیس لیفت خواهد بود که باعث شده چهره جدید تویوتا هایلوکس به دیگر پیکاپ تویوتا، یعنی تویوتا تاکوما شبیه شود که از این بابت جذابیت آن دوچندان شده است.

فیس لیفت تویوتا هایلوکس 2021

فیس لیفت تویوتا هایلوکس 2021


در طراحی ظاهری، قسمت جلو به کلی تغییر کرده است و حالا شاهد جذابیتی بسیار بیشتر نسبت به نسخه فعلی تویوتا هایلوکس هستیم، این درحالیست که تغییرات تویوتا تنها برای قسمت جلو نبوده و در قسمت عقب هم شاهد تغییرات خوبی هستیم که برجسته ترین آن می تواند چراغ های جدید با الگوی طراحی جذاب تر باشیم.
علاوه بر ظاهر، اعتقاد بر این است که خودروی تویوتا هایلوکس 2021 در صورت داشتن یک موتور 2.8 لیتری توربودیزل، می تواند خروجی قدرت 174 اسب بخاری و گشتاور 450 نیوتن متری با اتصال به گیربکس اتوماتیک داشته باشد، درحالی که گشتاور با اتصال موتور به جعبه دنده دستی، به حداکثر 420 نیوتن متر خواهد رسید.
علاوه بر این، شایعاتی هم وجود دارد که نسخه GR تویوتا هایلوکس با موتور کاملا جدید شش سیلندر و سیستم انتقال قدرت چهارچرخ محرک روانه بازار خواهد شد که نه تنها در بخش مولد قدرت، بلکه از یک سیستم تعلیق جدید، سیستم ترمز تقویت شده و همچنین ویژگی های اختصاصی طراحی بهره مند خواهد شد.
در حال حاضر صحبتی وجود دارد که شرکت خودروسازی تویوتا قصد دارد تا خودروی هایلوکس را با خودروی پیکاپ تویوتا تاکوما ادغام کرده و به عنوان یک محصول واحد در بازارهای جهانی عرضه کند، ولی این اتفاق قرار نیست تا قبل از سال 2023 میلادی رخ دهد و به همین دلیل، نسخه فیس لیفت تویوتا هایلوکس می تواند یک بروزرسانی برای تقویت بازار فروش هایلوکس قبل از تحول بزرگ آن باشد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/9
در حد کاپرا هست یا نه پایین تره خخخخ ( الان وجدان ژاپن سکته میکنه )
1399/2/9
هایلوکس جز بهترین پیکاپ هاست و از نظر دوام و استقامت هم اثبات شده