موضوعات داغ

زمان پیش فروش و عرضه سایپا شاهین مشخص شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مجید باقری خوزانی، قائم‌ مقام مدیرعامل در امور فروش شرکت خودروسازی سایپا با اشاره به توقف تولید محصولات این شرکت، اعلام کرد که امسال سال مهمی برای شرکت سایپا به شمار می رود و این گروه خودروسازی مشغول یک جراحی بسیار بزرگ است. زیرا در ابتدا خودروی پراید ۱۳۲ را در دی ماه سال گذشته از خط تولید خارج کردیم و این ماه هم مدل ۱۱۱ از خط تولید خارج شد. طی دو ماه آینده هم قرار است پرتیراژترین مدل پراید یعنی خودروی پراید ۱۳۱ را در دستور کار داریم و برای همیشه با آن خداحافظی کنیم، هرچند این اقدام باید طی ۵ سال گذشته و به مرور انجام می ‌شد. در خصوص جایگزین خودروی پراید هم مرکز تحقیقات گروه خودروسازی سایپا برنامه ‌ریزی‌ های لازم را انجام داده است و امسال دو طرح فیس لیفت از محصولاتمان را به بازار عرضه خواهیم کرد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرانجیب، قائم مقام مدیرعامل در امور فروش سایپا همچنین اعلام کرد: دو خودروی ساینا و کوییک، در واقع دارای پلتفرم اختصاصی برای تولید محصولاتش هستند و خوشبختانه خودروی کوییک به عنوان یک محصول جدید، با استقبال بسیار خوبی در بازار همراه بوده است. بنابراین هنگامی که از فیس‌ لیفت این خودرو حرف میزنیم، به دنیال ایجاد تغییرات و رسیدن به نتیجه بهتر در ظاهر خودرو هستیم. اما محصول جدیدی که سایپا به‌ دنبال تولید انبوه آن است، سایپا شاهین خواهد بود که برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا این خودرو از نیمه دوم سال جاری وارد بازار شود و قبل از آن، در نیمه اول سال و در ماه های آینده پیش فروش آن را آغاز کنیم.
مجید باقری خوزانی با اشاره به زمان پیش فروش سایپا شاهین در نیمه اول سال و عرضه آن به بازار در نیمه دوم سال جاری، در توضیحات تکمیلی خود اعلام کرد که ما دیگر هیچ مدل پرایدی تولید نخواهیم کرد، هرچند محصولات ذکر شده هیچ وقت جایگزین پراید نخواهند شد، اما به تنوع سبد فروش سایپا بعد از حذف خانواده پراید کمک می کنند. به این نکته هم باید اشاره کرد که نه تنها در میان محصولات سایپا، بلکه در هیچ نقطه از جهان نمی ‌توانیم محصولی به لحاظ قیمتی پیدا کنیم که بتواند جایگزین پراید در کشور شود و بدون شک خودروی پراید ارزان ترین خودروی در حال تولید در سطح جهان است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/21
چشمتون رو باز کنید میبینید کمپانیهای پراوازه و درجه یک محصولاتی دارند که از فرغونی به نام پراید که چندین دهه هست دارید تو پاچمون میکنید ، هم ارزانترن و هم باکیفیت تر.رو که نیست صدرحمت به سنگ پا