موضوعات داغ

آغاز شرایط فروش فوق العاده سایپا ویژه عید فطر از چهارشنبه 7 خرداد + جدول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
پس از تعیین قیمت نهایی محصولات سایپا و مشخص شدن نحوه فروش خودرو، این شرکت شرایط فروش تیبا، ساینا و پنج محصول دیگر را اعلام نمود. قیمت خودروها در شرایط فروش فوق العاده سایپا قطعی بوده، وجه خودرو در دو مرحله دریافت خواهد شد و موعد تحویل خودروها نیز سه ماه پس از ثبت نام خواهد بود. شرایط فروش فوق العاده سایپا از روز چهارشنبه مورخ هفتم خردادماه آغاز شده و تا 14 خرداد ادامه خواهد داشت.
مطابق اعلام شرکت سایپا، در صورتی که تعداد ثبت نام کنندگان بیش از حد تعیین شده باشد، از روش قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی استفاده خواهد شد. ثبت نام تنها از منزل امکان پذیر است و سند خودروهای عرضه شده در شرایط فروش ساینا و شش محصول دیگر سایپا، تا یکسال در رهن شرکت باقی خواهد ماند.
گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی براي دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1،000 کیلومتري خودرو نیز الزامی است. متقاضی باید در هنگام ثبت نام شماره کارت بانکی خود را معرفی نماید و از همان کارت براي واریز وجه استفاده نماید و شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.
کد نمایندگی که در مرحله دوم ثبت نام توسط متقاضی انتخاب می گردد باید با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد. در این طرح متقاضی می تواند فقط در یکی از دو شرایط فروش سایپا یا ایران خودرو ثبت نام نماید و اگر پس از پایان مهلت ثبت نام مشخص گردد که در هر دو خودرو ساز ثبت نام نموده است ثبت نام دوم ایشان کان لم یکن تلقی می گردد و وجوه واریزي مشتري مسترد می گردد. در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

 فروش فوق العاده سایپا

فروش فوق العاده سایپا

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/6
شرکت زامیاد چرا اینجوری میکنه ، پارسال میگفت ریچ توقف تولید هست الان داره پیش فروش میکنه