موضوعات داغ

سایپا ساینا S معرفی شد؛ یک تغییر به موقع از سایپا

عکس مطلب اول
اواخر سال گذشته گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی خود برای گسترش سبد فروش و عرضه محصولات جدید خبر داد و از بین خودروهای عرضه شده در سال جدید، نسخه های بروزرسانی شده از برندهای فعال بازار هم به چشم می خورد که نمونه آن می تواند خودروی سایپا ساینا با چهره بهبود یافته و امکانات بیشتر باشد و حالا با اتمام توسعه و رسیدن به نسخه نهایی، این احتمال وجود دارد که در سال جاری شاهد عرضه این محصول به مشتریان باشیم.
با انتشار تصاویر و تیزر تبلیغاتی این خودرو از سوی سایپا، حالا می توانیم تغییرات جدید این اتومبیل را بهتر ببینیم که مهم ترین ویژگی آن در قدم اول می تواند اضافه شدن یک مدل جدید به نسخه های قابل عرضه به مشتریان خواهد بود و با اضافه شدن یک حرف S به انتهای نام خودرو، قرار است که در قالب نسخه فول آپشن ساینا در اختیار قرار گیرد.
سایپا ساینا فیس لیفت در قسمت جلو تغییرات خوبی تجربه کرده و شاهد تغییراتی اساسی در مجموعه سپر و همچنین بهبود طراحی جلوپنجره اتومبیل هستیم. در قسمت عقب هم طراحی جدید قاب چراغ، طراحی جدید سپر عقب و همچنین اضافه شدن یک دیفیوزر به مجموعه، از بزرگ ترین تغییرات این خودرو به شمار می رود. برای داخل کابین هم پیش از این گفته شده بود که الگوی اصلی آنان برای توسعه، کابین استفاده شده برای نسخه اتوماتیک سایپا ساینا خواهد بود.

ساینا اس

ساینا اس

در بخش فنی، ساینا 99 به پیشرانه 1.5 لیتری چهارسیلندر کم مصرف M15 مجهز شده است که امکان استخراج 87 اسب بخار قدرت و همچنین 128 نیوتن متر گشتاور از آن وجود دارد که برای دریافت و انتقال این نیرو به سمت چرخ های جلو، از جعبه دنده 5 سرعته دستی کمک گرفته شده است. پیش از این قرار بود که این پیشرانه با استانداردهای یورو 5 مطابقت داشته باشد، اما با تمدید مهلت خودروسازان تا پایان سال 99 برای حذف خودروهای یورو 4، مشخص نیست که استانداردهای آلایندگی این خودرو در چه سطحی قرار دارد.
پیش از این اعلام شده بود که نسخه جدید "سایپا ساینا" با ویژگی و امکانات جدیدی همچون چراغ های روشنایی مخصوص روز، طراحی جدید سپر جلو و عقب، نصب دیفیوزر عقب، غربیلک فرمان جدید طرح D، طراحی جدید چراغ های عقب، سردنده جدید و همچنین تریم جدید داخلی به مشتریان عرضه خواهد شد.



ویژگی های جدید نسخه فول آپشن خودروی سایپا ساینا هم امکانات جدیدی همچون رینگ های آلومینیومی، شیشه های دودی عقب، صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی با قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو، بلوتوث، سنسور فشار باد لاستیک ها، امکان کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان، روکش های چرمی صندلی ها و همچنین دوربین دید عقب است.

ساینا اس

ساینا اس

نظرات کاربران

20 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/11
قیمت یک میلیارد تومان :)))))))))
1399/3/12
ساینا بد نیست ولی این دی لایتها چیه که میزارن؟ دی لایت یا عمودی باشه یا افقی این مدل فکر کنم در جهان فقط برای سایپا وجود داره.
1399/3/12
صنعت خودرو سازی ایرانم مثل فرانسه هست ادعا زیاد داره ولی تبل تو خالیه
1399/3/12
باسلام توی این عکسها که خبری از کنترل صوتی روی فرمان نیست!!!
1399/3/12
این خبر چیز خاصی نیست که تیتر یک سایتتون کردینش چهار تا امکانات بدوی که اینروزا هر ماشینی داره نبودنشون روی ماشین عجیبه نه بودنشون.
1399/3/12
اصلا ارزش نداره فقط میشه به جایی محصولات فرانسوی استفاده کرد چون از لحاظ کیفیت در یک سطح هستن = آشغال
1399/3/14
و همینطور اشغالهای ژاپنی که اصلا ارزش خرید نداره اینم مثل نیسان مزدا 1000 پاترول وانت کارا تویوتا کارینا یه اشغال تمام عیاره
1399/3/12
اقا فیسلیفت نخواستیم شما همون دنده ماشین رو درست کنین راحت تر جا برره لامصب از تیبا همینجوری مونده مثل گلنگدر تفنگه
1399/3/15
سر شاستي هاش به پلهاي بلند ورودي پاركينگ گير ميكنه كه پرايد 206 گير نميكنه
فنر بندي بسيار ضعيف و عقب مونده از تكنولوژي
كيفيت بدنه به لحاظ ريگلاژ ، درزها پايين
كيفيت رنگ سپر افتضاح
صدا موتور تو كابين زياد
ترمز عقب كاسه اي بي كيفيت
فرمان هيدروليك ضعيف و سفت در حد نيمه هيدروليك
سيستم نزاريد كه همه جاش به لرزش صدا در مياد
بسه يا بازم بگم!!!
1399/3/19
گلنگدن منظورته مهندس؟!
1399/3/12
دوستان باید به اطلاع برسونم هرگونه چرت و پرت و اراجیف راجع به مزدا 1000 و ژیان و خودروسازای دیگه ، اینکه موتور فلان ماشین مال رنوئه ، فلان ماشینو پژو میسازه ، موتورهای بنز مال ژیانه ، موتورهای فراری و لامبورگینی توسط رنو ساخته میشه ، موتورهای فرمول 1 بنز و فراری مال مزدا 1000 ، نیسان ، رنو و ژیان هست ، از این دست چرت و پرت ها با اسم من و سایر دوستان فرانسوی باز کار من و این دوستان نیست و کار همون وجدان ژاپن سابق مزدا 1000 باز ، عشق آشغالها و زباله های پلاستیکی ژاپنی هست که تو پستهای قبلی هم از این چرت و پرت ها در جهت تخریب اسم من و سایر دوستان فرانسوی باز میگفت و به غیر از سو استفاده از اسم و آیدی بنده و سایر دوستان از اسمهای دیگه ای همچون : علیرضا چهاردولی ، محمد ، 1151 ، Ahmad فقط فرانسه ، فقط فرانسه فقط ژیان ، فرانسه کبیر ، حمید ، Mi ، وحید فیضی ، Xle ، امیر مهدی ، arman و چندین اسم نوظهور دیگه که در آینده شاهد خواهیم بود استفاده میکنه و مطمئن باشید که اینارو تکذیب میکنه و میگه کار من نیست و کار احمد فرانسوی بازه تو وهم و خیالشه اما مطمئن باشید کار خودشه ، وجدان ژاپن حالا هر چقدر دوست داری بیا با اسم منو ، آرش حسن نیا ، میلاد و ali و سایر دوستان فرانسوی باز چرت و پرت بگو ، بعد مثلا تو کامنتای بعدی با اسم های مختلف بیا جواب کامنتای خودتو بده ، انگار مثلا جواب مارو دادی ، ما هم اصلا نمیفهمیم کار توئه ( خودرو بانک لطفا لطفا در جهت شفافیت تایید کن . ممنون )
1399/3/13
لطفا جو سایت رو بهم نریز اگه اطلاعات ماشینی داری بسم اله فضای سایت رو با چرت و پرت پر نکن
1399/3/12
من اومدم تو این سایت که حال دو نفر فرانسوی باز که با هزارتا اسم جو سایت رو به هم ریختن بگیرم یعنی دقیقا کاری که خودشون علیه بقیه انجام دادن من به سر خودشون میارم تا بفهمن به دیگران و سلیقه دیگران احترام بزار تا زمانی هم که دست از کارشون بر ندارن اقدام متقابل میکنم یه چیزهای تو چنته دارم که خودروسازی فرانسه رو با خاک یکسان میکنم پس دست از سر سایت بردارین و جو سایت رو بهم نرزید تا سایت مثل قبل بشه.
1399/3/12
باسلام
آیا ساینا s که میگن همون ساینا آپشنال که پارسال ثبتنام کردن هست؟؟؟؟
1399/3/13
متاسفانه برخلاف شایعات نه داشبردش با کپی سیمبل جایگزین شده ن حتی انقدر به خودشون زحمت ندادن که رینگ آلومینیومی ستاره ای دوباره روش سوار کنن!شاید البته بعدا در مدل ساینا S++ رینگ هم برگردونن!!!!طراحی چراغ عقبش هم حقیقتا نسبت به ساینای فعلی بدریخت تر شده
1399/3/13
نویسنده جوری در مورد ماشین نوشته کسی ندونه فک میکنه یم ماشین کاملا جدید ساخته ساینا (سایپا ساینا فیس لیفت در قسمت جلو تغییرات خوبی تجربه کرده و شاهد تغییراتی اساسی در مجموعه سپر و همچنین بهبود طراحی جلوپنجره اتومبیل هستیم. در قسمت عقب هم طراحی جدید قاب چراغ، طراحی جدید سپر عقب) دیگه یه دو تا چراغ عقب با یه دی لایت این همه داستان نداره که .
1399/3/13
خوردو باک عزیز این احمق هایی که میان مثل این بچه های کامنت های چرت و پرت به اسم فرانسه و ژاپن میذان رو خواهشا بلاک یا حذف شون کن...!!
1399/3/17
کاملا موافقم
1399/3/18
خخخخخخخخخخ ادم خندش می گیره با این ماشین های در پیت
1400/12/17
چی‌چرت پرت میگین کیفیت فرانسه اشغال؟
فکر کردین این پژو ۴۰۵ یا پارس ک کیفیت اشغال دارن فرانسوی آن؟ نه چینی و ایرانی فرااسنه سی سال پیش این ماشین های ک در ایران شما به فرانسه می‌شناسید رو متوقف کرد البته که در آن زمان همین پژو۴۰۵ با آپشن های بیشتر و کیفیت خیلی بیشتری داشت و توربو هم بود
هر سال ماشین های پژو و فرانسه توی اروپا بهترین ماشین میشن شما میگین کیفیت نداره؟
خوبه یه نگاهی به ماشین های جدید پژو و سئتروئن بندازین ببینین چی میسازن