موضوعات داغ

شروع پیش فروش سایپا شاهین از فردا توسط سایپا

عکس مطلب اول
طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا، در طرح پیش فروش یکساله این شرکت که از ساعت 14 روز یکشنبه 18 خردادماه آغاز شده و تا روز سه شنبه 20 خردادماه و به مدت 3 روز اعتبار خواهد داشت، برای اولین بار ثبت نام خودروی جدید "سایپا شاهین" هم آغاز خواهد شد.
طرح پیش فروش یکساله گروه خودروسازی سایپا از ساعت 14 روز یکشنبه 18 خردادماه آغاز شده و مشتریان با ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، می توانند خودروی مورد نیاز خود را ثبت نام کنند. علاوه بر این متقاضیانی که در طرح فروش فوق العاده گروه خودروسازی سایپا شرکت کرده و نام آنان برای خرید نهایی انتخاب نشده است، می توانند با دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت نام در پیش فروش یکساله سایپا شرکت کنند.
لازم به توضیح است که در طرح پیش فروش یکساله خودروسازان داخلی هیچگونه مبلغی به عنوان پیش پرداخت تا قبل از قرعه کشی و انتخاب نام مشتریان دریافت نخواهد شد و پس از انجام فرآیند قرعه کشی، متقاضیان 48 ساعت فرصت خواهند داشت تا مبلغ تعیین شده به عنوان ودیعه اول را پرداخت کنند. در این شرایط فروش نیز همانند فروش فوق العاده محدودیت هایی برای ثبت نام در نظر گرفته شده است که در این خصوص می توان به محدودیت کدملی، حداقل 18 سال سن، داشتن گواهینامه معتبر، عدم امکان صلح و ممنوعیت فروش خودرو به صورت وکالتی و همچنین عدم ثبت نام خودرو طی 36 ماه گذشته در سایپا و ایران خودرو اشاره داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد