موضوعات داغ

امکان ثبت نام سایپا شاهین و کوییک R و ساینا S در طرح پیش فروش یکساله سایپا

عکس مطلب اول
از ساعت 14 روز یکشنبه 18 خردادماه، طرح پیش فروش گروه خودروسازی سایپا آغاز شده و تا روز سه شنبه 20 خردادماه و به مدت 3 روز اعتبار دارد و مشتریان می توانند به صورت 24 ساعته نسبت به نام نویسی در سایت فروش سایپا اقدام کنند. نکته قابل توجه در رابطه با این شرایط فروش، امکان ثبت نام دو محصول جدید این شرکت، یعنی "سایپا شاهین" و همچنین خودروی "ساینا S" خواهد بود که در کنار دو خودروی "کوییک S" و "کوییک R" به متقاضیان عرضه می شود.
در این طرح فروش، خودروی سایپا شاهین به همراه گیربکس دنده ای با مبلغ پیش پرداخت 80 میلیون تومانی ثبت نام خواهد شد که پس از انتخاب نام متقاضی در قرعه کشی قابل پرداخت است. لازم به یادآوری است که طرح پیش فروش یکساله گروه خودروسازی سایپا از ساعت 14 روز یکشنبه 18 خردادماه آغاز شده و مشتریان با ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، می توانند خودروی مورد نیاز خود را ثبت نام کنند. علاوه بر این متقاضیانی که در طرح فروش فوق العاده گروه خودروسازی سایپا شرکت کرده و نام آنان برای خرید نهایی انتخاب نشده است، می توانند با دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت نام در پیش فروش یکساله سایپا اقدام کنند.
در کنار محصولات ذکر شده، گروه خودروسازی سایپا امکان ثبت نام محصولات دیگری همچون کوییک دنده ای، سایپا 151 آپشنال، نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال و همچنین نیسان دیزلی را فراهم کرده است.

محصولات قابل عرضه در طرح پیش فروش یکساله سایپا

محصولات قابل عرضه در طرح پیش فروش یکساله سایپا


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد