موضوعات داغ

با امکانات و مشخصات فنی سایپا شاهین آشنا شوید

عکس مطلب اول

در طرح پیش فروش یکساله گروه خودروسازی سایپا که در نیمه دوم خردادماه برگزار شد، برای اولین بار ثبت نام خودروی جدید "سایپا شاهین" هم آغاز شد و حالا با عرضه این محصول به مشتریان، گروه خودروسازی سایپا مشخصات فنی و دیگر اطلاعات تکمیلی این اتومبیل را ارائه کرده است که در ادامه سعی داریم مروری بر ویژگی های این محصول جدید سایپا داشته باشیم.

در ابتدا می توان گفت که خودروی سایپا شاهین با طول کلی 4460 میلی متر، عرض 1768 میلی متر، ارتفاع 1501 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2650 میلی متری ساخته شده که از مجموع آن حداقل وزن خشک 1260 کیلوگرمی و همچنین فضای بار 420 لیتری صندوق عقب بدست آمده است.

سایپا شاهین

سایپا شاهین

در زیر کاپوت، سایپا شاهین از موتور 1.5 لیتری M15 توربوشارژر سود می برد که در حال حاضر تنها به جعبه دنده 5 سرعته دستی متصل شده و می تواند خروجی قدرت 108 اسب بخاری و گشتاور 165 نیوتن متری داشته باشد. برای مهار این خودرو، بر روی چرخ های جلو از سیستم ترمز دیسکی خنک شونده و بر روی چرخ های عقب از سیستم ترمز دیسکی استفاده شده است.

برای ایمنی می توان به دو ایربگ راننده و سرنشین جلو و همچنین سیستم های دیگری از جمله ABS، EBD، BAS و یا سیستم هشدار تعویض دنده GSI اشاره داشت و از امکانات دیگر خودرو می توان به کمربندهای ایمنی جلو مجهز به سیستم پیش کشنده، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه های تاشو برقی، سنسور پارک خودرو، دوربین دید عقب، چراغ های مخصوص روز، چراغ های مه شکن جلو و عقب، چراغ های اتوماتیک، سیستم مولتی مدیا 7 اینچی، استارت دکمه ای، سانروف، سیستم ورود و خروج بدون کلید و همچنین سوییچ های روی فرمان برای کنترل سیستم صوتی اشاره کرد.

سایپا شاهین

سایپا شاهین

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/5
موتورتیبادرواقع پراید روشه.
1399/4/6
بی کیفیتی از داشبوردش میباره
1399/4/8
موتور برلیانس رو انداختن روش من دیدم
بی کیفتی هم که کاملا مشخصه
1399/4/9
اخه موتور برلیانس ۱۵۰۰ سی سی ۸ سوپاپه هست؟؟