موضوعات داغ

فورد GT زیر تیغ منصوری، خاص بودن اتفاقی نیست!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

منصوری، تیونر خوش آوازه صنعت خودروسازی با اصلاحاتی شدید و خیره کننده، این بار به سراغ تنها سوپراسپرت کمپانی خودروسازی فورد یعنی "فورد GT" رفته و آن را با یک تحول بزرگ همراه کرده است تا بیشتر از یک خودروی فورد GT تقویت شده، آن را یک پروژه تیونینگ انقلابی با تغییراتی بنیادین بدانیم که تنها از پس معروف ترین تیونر جهان، یعنی منصوری برخواهد آمد.

منصوری قصد دارد این خودروی شگفت انگیز خود را تنها در 3 مدل ساخته و به مشتریان خاص خود عرضه کند، به همین دلیل احتمال دیدن این خودرو در دنیای واقعی بسیار کم است و کسانی که شانس داشتن این اتومبیل را داشته باشند، قطعا به عنوان یک اثر هنری از آن نگهداری خواهند کرد. پروژه جدید منصوری که آن را با نام "Le Mansory" خواهیم شناخت، چیزی نیست که تنها در یک کیت بدنه خلاصه شود و در بخش فنی هم اصلاحاتی بر روی پیشرانه شش سیلندر 3.5 لیتری اکوبوست آن صورت گرفته است تا حالا بجای قدرت 647 اسب بخاری و گشتاور 743 نیوتن متری، امکان تولید حداکثر قدرت 700 اسب بخاری و خروجی گشتاور 840 نیوتن متری را داشته باشد که در کنار طراحی بهبود یافته آیرودینامیکی، سقف سرعت 354 کیلومتر برساعتی را به همراه خواهد داشت.

فورد جی تی منصوری

در پروژه منحصربه فرد منصوری، تمامی قطعات بدنه از جنس فیبرکربن ساخته شده است و گلگیرهای اتومبیل هم نزدیک به 5 سانتی متر عریض تر شده تا جذابیت بیشتری به ظاهر اتومبیل بخشیده شود. با نگاهی به تصاویر این خودرو، می توانیم شاهکاری به تمام معنا را شاهد باشیم که تک تک فاکتورهای طراحی فورد GT استاندارد را متحول کرده و از دل آن یک اعجوبه تمام عیار بیرون کشیده است که تنها با تماشای آن می توان به تغییرات بزرگ آن پی برد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد