موضوعات داغ

تمجید چارلز لکلرک از فراری به خاطر مسابقه‌ای بی‌نقص

عکس مطلب اول

چارلز لکلرک، راننده موناکویی فراری، از تیمش به دلیل داشتن مسابقه‌ای بی‌نقص بسیار تمجید کرد. او موفق شد تا در مسابقه اتریش 2020 در عین ناباوری همگان، فراری را به رده دوم برساند تا اولین سکوی فصل در همان اولین گرندپری برای فراری به ارمفان آید. تعیین خط ضعیف فراری باعث شده بود تا انتظارات از این تیم به شدت پایین آید. سباستین فتل که در مرحله دوم تعیین خط حذف شد و لکلرک هم به رده‌ای بهتر از هفتمی دست پیدا نکرد. در مسابقه نیز آنچنان وضعیت خوبی نداشتند. فتل که در خارج از محدوده امتیازی در حال دور زدن، و لکلرک هم بین دو خودروی مک‌لارن گیر افتاده بود.

اما آمدن چند خودروی ایمنی به پیست ورق را برای لکلرک برگرداند و در ادامه برخورد لوئیس همیلتون و الکس آلبون نیز شانس کسب رده دوم را برای او فراهم کرد. البته او دو سبقت حیاتی برای این مهم گرفت؛ سبقت از لندو نوریس و سرجیو پرز. وی در این خصوص می‌گوید:

صادقانه بگویم که فکر می‌کنم امروز کارمان را بدون نقص انجام دادیم تا بتوانیم دوم شویم. مشخصا کمی هم شانس داشتیم که به لوئیس جریمه تعلق گرفت و بعضی از تصادفات انجام شد، اما این هم بخشی از مسابقه است و هدف همان بود، اینکه از هر فرصتی استفاده کنیم، اگرچه که به نظر من سرعت لازم برای کسب این جایگاه را نداشتیم.

هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و بسیار [از بهترین حالت] دور هستیم. در وضعیتی که می‌خواهیم نیستیم اما هر چیزی ممکن است پس باید کل تیم از لحاظ ذهنی قوی باقی بماند، در کنار یکدیگر کار کنیم و کاملا مطمئنم که می‌توانیم به جایی برگردیم که می‌خواهیم، اما زمان خواهد برد.

در استارت دوباره بعد از آخرین حضور خودروی ایمنی در پیست، لکلرک هنوز پشت سر نوریس و پرز بود. او در خصوص سبقت از این دو راننده و اتفاقات آن دورها گفت:

من می‌خواستم خیلی جنگنده باشم زیرا در هر استارت بعد از خودروی ایمنی کمی در خروج از پیچ یک تا پیچ سه مشکل داشتم. می‌دانستم که در این محدوده فرصتی برای سبقت نخواهم داشت اما می‌دانستم که اگر کسی اشتباهی بکند، این فرصت برای من پیش خواهد آمد و لندو کمی در یک زمان از مسابقه پشت سر پرز کند شد و من برای سبقت تلاش کردم. دیگر سبقتی که از پرز گرفتم بسیار سخت بود ولی واقعا از آن لذت بردم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/17
کارت عالی بود پسر