موضوعات داغ

بررسی ماکت لندروور دیفندر 90 از کیوشو، ماجراجویی در مقیاس 1:18 +‌ فیلم آنباکسینگ

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

کیوشو یکی از مشهورترین تولیدکنندگان ماکت در جهان است که نام خود را از سومین جزیره بزرگ ژاپن گرفته است. تولیدات این برند ژاپنی در کنار نام‌های آشنایی همچون سولیدو یا اتوآرت قرار می‌گیرند و جزو باکیفیت‌ترین محصولات بازار هستند. در این مطلب قصد داریم به بررسی ماکت لندروور دیفندر 90 از کیوشو بپردازیم.

ژاپنی باکیفیت

برند کیوشو نماینده کامل صنعت ژاپن در حوزه ماکت‌سازی است و تمامی جزئیات و کیفیتی که از یک محصول ژاپنی انتظار دارید را در لندروور دیفندر 90 کیوشو خواهید دید. این ماکت در سه رنگ به تولید رسیده که نمونه موجود در ماکت بانک به رنگ مشکی-خاکستری موجود است. یک نمونه دیگر نیز سبز رنگ است و نمونه سوم از ترکیب رنگ مشکی و نارنجی تشکیل شده است.

لندروور دیفندر 90

نسخه مشکی – خاکستری از لندروور دیفندر 90 کیوشو را می‌توان بهترین نمونه از این ماکت دانست که ذات کلاسیک لندروور دیفندر را به خوبی حفظ کرده است. در حقیقت لندروور دیفندر 90 خودرویی کاملا ساده است و از ابعاد منظمی در طراحی بهره برده است، به همین خاطر سازندگان ماکت مجبورند تا با رعایت کردن بیش از حد جزئیات یا اجرای رنگ آمیزی‌های خاص، محصولی منحصر به فرد تولید کنند.

جزئیات منحصر به فرد

لندروور دیفندر 90 کیوشو با اصول دایکست ساخته شده و به همین دلیل درب‌های بازشونده دارد و با گشودن هرکدام از درب‌های خودرو می‌توانید به جزئیات خیره کننده کابین دسترسی پیدا کنید. تمامی قطعات کابین لندروور دیفندر 90 کیوشو از پلاستیک تشکیل شده‌اند اما این پلاستیک کیفیت خوبی دارد و تمامی اجزا به خوبی شبیه‌سازی شده‌اند. حتی ممکن است با مشاهده کمربندهای ایمنی به همراه سگک‌های فلزی آن شگفت زده شوید. همچنین همانند مدل‌ واقعی دیفندر، یک لاستیک زاپاس روی درب صندوق قرار گرفته است.

لندروور دیفندر 90

این ماکت از سال 2017 به بازار جهانی عرضه شده و هم‌اکنون در وب‌سایت ماکت بانک قابل خریداری است. برای مشاهده تصاویر بیشتر، آگاهی یافتن از قیمت یا سفارش این ماکت منحصر به فرد، می‌توانید با کلیک کردن بر این لینک، وارد صفحه مربوطه شوید. در ادامه می‌توانید فیلم آنباکسینگ ماکت لندروور دیفندر 90 کیوشو را نیز مشاهده نمائید:

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد