موضوعات داغ

علیرغم استفاده از موتور مرسدس، همچنان از گیربکس خودمان استفاده خواهیم کرد

عکس مطلب اول

تیم فرمول یک مک‌لارن اعلام کرده است که با وجود استفاده از موتور مرسدس از فصل آینده، خط تولید گیربکس خود را متوقف نکرده و همچنان از این قطعه در خودروی خود استفاده خواهند کرد. اگرچه مک‌لارن در طول این سال‌ها مشتری موتور کارخانه‌های مختلف بوده‌اند، اما تصمیم دارند فقط پاوریونیت را از کارخانه دیگری خریداری کنند و فلسفه خود را تغییر ندهند. امروزه نیز با موتور رنو در همین وضعیت هستند. سایدل در این باره می‌گوید:

تغییری در استراتژی ما رخ نخواهد داد. ما از موتور مرسدس برای سال آینده استفاده خواهیم کرد، اما هیچ موقع برنامه نداشتیم گیربکس خود را با گیربکس کارخانه دیگری تعویض کنیم. دلیل اینکه ما به ساخت گیربکس ادامه خواهیم داد همین است.

مک‌لارن در این فصل با موتور رنو عملکرد بسیار خوبی در سه مسابقه ابتدایی داشته است و توانسته‌اند با 41 امتیاز در رده سوم جدول سازندگان جای گیرند. سایدل اقرار کرده که بخشی از این عملکرد مربوط به موتور رنو می‌باشد که تا به حال دوام خوبی داشته است. وی افزود:

سه مسابقه را بدون هیچ خرابی به پایان رساندیم. در واقع اگر بخواهیم هر دو خودرو را حساب کنیم، شش تعیین خط و مسابقه بدون خرابی. روند رو به جلوی خوبی نسبت به پارسال بوده است. تست زمستانی خوبی در بارسلونا داشتیم، جایی که کیلومترهای زیادی با خودروها در پیست دور زدیم و نتیجه‌اش را می‌بینید. آن تست نیز نکته‌ای کلیدی در این جمع‌آوری امتیازات است. من باید قدردانی خود را نسبت به همکاران‌مان در رنو برای دست‌یابی به چنین پیشرفتی در دوام موتور نشان دهم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد