موضوعات داغ

تمرین اول فرمول یک بریتانیا 2020؛ مکس ورشتپن بالاتر از لوئیس همیلتون

عکس مطلب اول

تمرین اول گرندپری فرمول یک بریتانیا 2020، با برتری مکس ورشتپن به پایان رسید. لوئیس همیلتون و لنس استرول نیز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. مهم‌ترین خبر قبل از شروع این تمرین، مبتلا شدن سرجیو پرز به کرونا و جایگزینی نیکو هالکنبرگ به جای او در تیم ریسینگ پوینت بوده است.

در این تمرین اکثر تیم‌ها به دنبال پیدا کردن تنظیمات کلی مناسب برای این پیست سرعتی بودند و در این راه، هر دو راننده تیم آلفا رومئو، هرکدام در پیچ‌های مختلفی اسپین شدند. نکته جالب توجه در این تمرین قوی‌تر ظاهر شدن ردبول به نسبت سه گرندپری قبلی بوده است. در نیمه اول تمرین، زمان ثبت شده توسط مکس ورشتپن با تایر هارد، نزدیک به زمان‌های ثبت شده با تایر سافت بود و این مورد امیدها را در گاراژ ردبول بیشتر کرده است. سباستین فتل، طبق اعلام فراری به دلیل مشکل اینترکولر خودرو در این تمرین شرکت نکرد. خبر مهم دیگری که در این تمرین اعلام شد، استفاده لوئیس همیلتون از دومین MGU-K برای پاوریونیت خودروی خود بود.

دمای بالای پیست و خوردگی بیش از حد تایرها باعث شده است تا تیم‌ها به شدت با مشکل خنک کنندگی روبرو باشند. یکی از این تیم‌ها مرسدس بوده است که از سال گذشته کمی با دمای بالای هوا مشکل داشتند و در این تمرین، لوئیس همیلتون در رادیو به تیم اعلام کرد که دائما در حال گرفتن اخطار برای خنک کردن خودرو بر روی داشبورد فرمان است.

نتایج کلی تمرین اول گرندپری فرمول یک بریتانیا 2020

بخش اول نتایج
بخش دوم نتایج

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد