موضوعات داغ

قیمت نهایی رانا پلاس مشخص شد؛ پا به پای پژو 206 صندوقدار

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه صنعتی ایران خودرو در برنامه پیش فروش یکساله محصولات خود در خردادماه، برای اولین بار شرایط ثبت نام "رانا پلاس" یا در حقیقت فیس لیفت رانا LX را فراهم کرد و مشتریان می توانستند با پیش پرداخت 37 میلیون و 400 هزار تومانی در صورت برنده شدن در قرعه کشی، نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کرده و اتومبیل خود را مهرماه امسال الی خردادماه سال آینده تحویل بگیرند. با این حال مشتریان برای ثبت نام خودرویی صف کشیدند که هنوز قیمت نهایی آن تعیین نشده بود و حال با اعلام قیمت آن توسط ایران خودرو، مشخص شد که مشتریان باید هزینه ای معادل یک دستگاه پژو 206 صندوقدار را برای خرید رانا پلاس پرداخت کنند!.

رانا پلاس

باتوجه به آخرین لیست قیمت اعلام شده توسط گروه صنعتی ایران خودرو برای عرضه محصولات خود، شاهد ثبت قیمت 93 میلیون و 140 هزار تومانی برای فروش رانا هستیم، با این حال خودروی پژو 206 صندوقدار هم با قیمت نزدیک 93 میلیون و 360 هزار تومانی ارزش گذاری شده است و این درحالیست که پیش از این شاهد اختلاف قیمت نسبتا زیادی میان خودروی رانا LX و خودروی پژو 206 صندوقدار بودیم. اکنون با اعلام قیمت های جدید و صحبت هایی که معاونت فروش و بازاریابی ایران خودرو با اصحاب رسانه داشته است، می توان گفت که قیمت جدید رانا مربوط به نسخه پلاس بوده و ارزش آن با خودروی پژو 206 صندوقدار برابر شده است.

از تغییرات اصلی رانا پلاس نسبت به نسخه های معمولی این خودرو که باعث شده ارزش آن با خودروی پژو 206 صندوقدار برابر شود، می توان به بهبود مجموعه داشبورد، طرح پارچه جدید رودری ها، چراغ های جدید جلو و عقب، طرح جدید جلوپنجره، روکش های مشابه پژو 207 برای مجموعه صندلی ها، ایزوفیکس، دستگیره و زه جانبی همرنگ بدنه، کلیدهای کنترلی بر روی غربیلک فرمان، آینه های جدید مجهز به راهنما و در نهایت به دسته راهنما و برف پاکن طرح 206 اشاره داشت.

رانا پلاس

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد