موضوعات داغ

ماجرای لامبورگینی هوراکان پرفورمانته کرایه ای که نابود شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

روز گذشته دیلی میل از تصادف سنگین یک دستگاه خودروی لامبورگینی هوراکان پرفورمانته گران قیمت خبر داد و نکته جالب ماجرا اینجاست که خودروی مذکور به صورت کرایه ای در اختیار راننده بوده و با بی احتیاطی و عدم مهارت کافی، آن را به دیوار کوبیده و خسارت های زیادی به آن وارد کرده است.

لامبورگینی هوراکان پرفورمانته به عنوان یکی از قوی ترین خودروهای 10 سیلندر تنفس طبیعی جهان، در انگلستان قیمتی معادل 215 هزار پوند دارد که راننده پس از تصادف متواری شده و نیروهای پلیس رد او را تا بیمارستان دنبال کرده اند. گفته می شود که این خودروی گران قیمت کرایه ای بوده است.

لامبورگینی هوراکان پرفورمانته

در ادامه جهت اطلاع بد نیست بدانید که شرکت خودروسازی لامبورگینی در نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 از این خودرو با تغییراتی بسیار زیاد نسبت به نسخه استاندارد رونمایی کرد و چه برای طراحی ظاهری و چه برای طراحی داخل کابین، از الگوهای طراحی جدید و بسیار جذاب ‌تر استفاده شده که مهم‌ ترین آنان می ‌تواند یک مجموعه داشبورد کاملا جدید در داخل کابین و یا حتی مجموعه سپری کاملا جدید در قسمت جلوی اتومبیل باشد. اما بزرگ ‌ترین تغییرات این اتومبیل مربوط به طراحی عقب خودرو و استفاده از باله‌ ای بزرگ در انتهای بدنه، دیفیوزری بزرگ ‌تر نسبت به قبل، چراغ‌ های خطر جدید و در آخر هم مربوط به طراحی یک سیستم اگزوز جدید می ‌شود که بالاتر از موقعیت قبل خود نسبت به نسخه استاندارد نصب شده است. وزن اتومبیل هم حدودا 40 کیلوگرم نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است.

بر روی لامبورگینی هوراکان پرفورمانته از همان پیشرانه 5.2 لیتری ده سیلندر تنفس طبیعی استفاده می ‌شود، ولی حالا 630 اسب بخار قدرت و همچنین 600 نیوتن متر گشتاور در اختیار اتومبیل قرار می ‌دهد که با خروجی بالاتر و وزن کمتر، موفق شده در عرض تنها 2.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و با حداکثر سرعتی بیش از 325 کیلومتر بر ساعت به راه خود ادامه دهد تا قوی ‌ترین و سریع ‌ترین لامبورگینی هوراکان جهان لقب گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد