موضوعات داغ

بوتاس ناامید از عملکرد اما امیدوار به قهرمانی

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

والتری بوتاس با دیدن فاصله 43 امتیازی که میان او و لوئیس همیلتون ایجاد شده است با ناامیدی پذیرفت که رقابت برای قهرمانی را از دست داده است.

فصل برای بوتاس با پیروزی در مسابقه اتریش آغاز شد ولی بعد از آن این راننده فنلاندی تنها یک بار توانسته است که بر روی سکو به عنوان دوم برسد.

یک شروع ضعیف در مسابقه بزرگ اسپانیا، ششمین مسابقه تنها در 7 هفته، بوتاس را از رده دوم به رده چهارم پایین کشید، اگرچه تنها 5 دور کافی بود تا او بتواند از ماشین تیم ریسینگ پوینت، لنس استرول، عبور کند اما در نهایت تا انتها در همان رده سوم باقی ماند.

در ابتدای فصل، بوتاس تنها و شاید اصلی‌ترین شانس تهدید قهرمانی برای هم تیمی وی در تیم مرسدس یعنی لوئیس همیلتون شناخته می‌شد، اما در حال حاضر با بوجود آمدن اختلاف 43 امتیازی با همیلتون و همچنین حضور راننده تیم ردبول یعنی مکس ورشتپن در مکان دوم جدول رده بندی راننده‌ها، شانس راننده فنلاندی تیم مرسدس برای کسب این عنوان در حال رنگ باختن است.

بوتاس گفت:

البته که ناامید شده‌ام. این خیلی از ایده‌آل من فاصله دارد و در حقیقت من نمی‌دانم که چطور این اختلاف ایجاد شد اما راه طولانی در پیش هست و می‌توانم ببینم که دوباره به کورس قهرمانی بر می‌گردم.

ما در طی دو روز آینده همه چیز را مرور می‌کنیم و می‌خواهیم بفهمیم که اشتباه کجا بوده و دوباره حرکت را آغاز می‌کنیم، اما مشخصا در حال حاضر، نتیجه خیلی ناامید کننده است.

با این حال می‌دانم که همیشه ما بر می‌گردیم و شکی ندارم که در اسپا اینگونه خواهیم بود. من در سلامتی کامل روانی خواهم بود، که این همه چیز به من می‌دهد، اما در حال حاضر می‌خواهم به جایی غیر از اینجا بروم.

راننده فنلاندی با بررسی عملکردش در سال 2020 اذعان داشت:

جدا از اولین مسابقه، تا اینجا خیلی بد بوده است. به غیر از اولین مسابقه، هیچ آخر هفته‌ای را بدون مشکل نگذراندیم، بنابراین یک فصل بد را تا کنون داشتیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد