موضوعات داغ

آلیسون و همیلتون امیدوار به ادامه همکاری با توتو ولف

عکس مطلب اول

جیمز آلیسون، مدیر فنی مرسدس، امیدوار است که توتو ولف برای سال‌های زیادی در این تیم بماند. این تاجر اتریشی از سال 2013 مدیریت تیم فرمول یک مرسدس را بر عهده دارد و در این سال‌ها مرسدس به رکورد فوق‌العاده شش قهرمانی تیمی و رانندگان دست پیدا کرده است. اما بعد از این همه موفقیت، امسال شایعاتی در خصوص ادامه حضور توتو ولف در مرسدس مطرح شده و احتمال دارد ولف از سمت کنونی‌اش در مرسدس کناره‌گیری کند. آلیسون در مورد ولف چنین صحبت کرده است:

فکر نمی‌کنم هیچکدام از ما برای لحظه‌ای اهمیت توتو برای این تیم را درست کم گرفته باشیم. او در طول این سال‌ها ثبات را به این تیم آورده و خواهد آورد، همچنین نگرش جنگیدن برای بهترین استانداردهای ممکن را به ما یاد داده است. و این استاندارد هیچ‌گاه همراه با ترش‌رویی و بد اخلاقی نبوده، بلکه با شوخ طبعی، عدالت و درجه‌ای از مهربانی انجام شده که باعث می‌شود از کار کردن در تیم لذت ببرید. در درون، او یک رهبر فوق‌العاده است و در بیرون از تمامی ما در برابر ناملایمات فرمول یک محافظت می‌کند. به نظر من او یکی از اصلی‌ترین ستون‌های موفقیت این تیم است و امیدوارم سال‌های زیادی در تیم بماند.

لوئیس همیلتون، قهرمان شش دوره رقابت‌های فرمول یک، که خود نیز به انتهای قراردادش با مرسدس نزدیک شده است، گفته بود که تصمیم او بسیار به تصمیم ولف بستگی دارد، اما جدیدا موضع خود را تغییر داده و می‌گوید این تیم فقط متشکل از ولف نیست. وی در این رابطه می‌گوید:

ما در این مدت موفقیت‌های زیادی را با هم کسب کرده‌ایم. امیدوارم که بماند چون کار کردن با او بسیار سرگرم کننده است و بهتر با مشکل‌ها و مذاکرات کنار می‌آیید. پس واقعا از توتو متشکرم و کاملا از تصمیم او برای آینده حمایت خواهم کرد. چیزی که شما باید به یاد داشته باشید این است که تیم متشکل از تعداد زیادی از افراد می‌باشد. تقریبا حدود 2000 نفر در این تیم فعالیت می‌کنند. آینده این تیم بسته به یک نفر یا شخص خاص نیست. پس بله، [تصمیم توتو] مشخص کننده ادامه حضور من در مرسدس نخواهد بود. فکر می‌کنم من جزئی از چیزی هستم که ساخته‌ایم و با یکدیگر پیشرفت کرده‌ایم. این قدرت در تیم وجود دارد، پس همانطور که گفتم، فقط به یک فرد بستگی ندارد. به نظرم در نهایت همه باید آنچه که به صلاح تیم، آینده شغلی و خوشحالی خودشان است را انجام بدهند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد