موضوعات داغ

(نظرسنجی) به نظر شما ام وی ام X22 گزینه بهتری برای خرید است یا رنو ساندرو استپ وی؟

عکس مطلب اول

شرایط فعلی بازار به سمتی رفته که گزینه‌های زیادی در هر رنج قیمتی وجود ندارد و خودروهای قابل خرید در رنج‌های قیمت پایین بسیار محدود است. همچنین قیمت خودرو چنان بالا رفته که نمی‌توان به این راحتی خودروهای وارداتی با کیفیت سوار شد و در بسیار از بازه‌ها به سختی خودروی صفر کیلومتر پیدا می‌شود.

رنو ساندرو استپ وی و ام وی ام X22

یکی از بازه‌های پرطرفدار در بازار خودرو، حدود قیمت 300 میلیون تومان است که می‌توان گزینه‌های مختلف صفر کیلومتر و یا دست دوم کم‌کارکرد را خریداری کرد. همچنین سمت و سوی بسیاری از مشتریان به سمت خودروهای قدبلند است و لذا تمایل به خودروهای کراس اوور در این رنج قیمتی نیز بسیار دیده می‌شود.

قطعاً در این رنج قیمتی می‌توانید خودروهای مختلف سدان و یا کراس اوور را بیابید اما اگر به دنبال خودروی صفر کیلومتر و یا با کارکرد پایین هستید، به ناچار محدود به بعضی از گزینه‌ها می‌شوید از جمله رنو ساندرو استپ وی و ام وی ام X22. حال در این مقاله از خودروبانک قصد داریم نظر شما را در مورد این دو خودرو بدانیم.

رنو ساندرو استپ وی

رنو ساندرو استپ وی

در یک طرف رنو ساندرو استپ وی قرار دارد که در زمان تولید خودروی بسیار پرطرفداری بود. هاچ بک کراس فرانسوی که از نظر چهره بسیار ساده و مربوط به سال‌ها پیش است اما از نظر کیفیت مونتاژ و فنی خودروی قابل اعتمادی است. با وجود توقف تولید این خودرو، اما کماکان نمونه‌های کم‌کارکرد و حتی صفر کیلومتر در بازار یافت می‌شود که محدوده قیمتی در حدود 300 میلیون تومان دارد.

ام وی ام X22

ام وی ام X22

اما در طرف دیگر ام وی ام X22 قرار دارد که از نظر چهره به مراتب از رنو ساندرو استپ وی بهتر است، اما از نظر فنی آنچنان پشتوانه رنو را ندارد. البته که در این روزها شرایط‌های اقساطی مدیران خودرو نیز یکی از کارت‌های برنده این خودرو است.

برای یادآوری لازم به ذکر است که رنو ساندرو استپ وی به پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر و گیربکس 4 سرعته خودکار مجهز است و ام وی ام X22 پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر و گیربکس 4 سرعته خودکار دارد.

رنو ساندرو استپ وی یا ام وی ام X22

به نظر شما کدام یک گزینه مناسب‌تری برای خرید در این شرایط بازار است؟ رنو ساندرو نقد و با کیفیت‌تر از بازار آزاد؟ یا ام وی ام X22 با چهره زیباتر و شرایط اقساطی؟

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/6/2
یه بزرگی یه بار به بنده چیزی گفت خدمتتون عرض کنم
ايشون گفتند که توی این کشور همیشه چیزی بخر که اگر یه روز خواستی بفروشی حداقل پول خودت رو بهت بدن.
1399/6/2
هرچه با خودم کلنجار رفتم نتونستم بین ظاهر و کیفیت ،کیفیت رو انتخاب کنم شاید اشتباه می کنم ولی نمی توانم به همین دلیل X22 رو انتخاب میکنم
1399/6/2
این مقایسه اصلا درست نیست... X22 هم کلاس با رنو کپچر هستش...
1399/6/3
ساندرو داشبوردش مثل نیسان هست، کلیدهای شیشه بالابر هم مثل کلیدهای پنل اتوبوس شرکت واحد،
چرا باید با ایکس ۲۲ مقایسه بشه
1399/6/3
با ایکس ۲۲ تو سربالایی یه دوچرخه سوارم میاد ازت جلو میزنه قدتم بالای ۱۸۵ باشه پشت فرمونش نمیشه نشست. متورش به اندازه یه جاروبرقیم جون نداره.باز استپ وی یه کم قابل تحمل تره
1399/6/3
قطعا x22 بهتره.شک نکنید.
1399/6/3
من با توجه به تجربه ای که از ام وی ام دارم میگم که ساندرو به مراتب بهره چه در فروش و سواری و چه در کیفیتش. من بارها با ام وی ام از تهران تا کرج رو رفتم و شاید باور نکنید ولی با کمردرد به تهران برگشتم. شتاب واقعا مزخرف و خشکی در حد وانت نیسان داره .
1399/6/3
باسلام انصافا ساندرویی که نه سانروف. نه مانتیور. نه جی پی اس. ن دوربین و نه.............. هزار و یک چیزه دیگه. پخش اش هم که مدل پیکانیه رو دارین با x22مقایسه میکنین
ساندرو=ماشین پیرمردی
1399/9/25
اپشن چینی تو سرش بخوره ماشین بی کیفیت ،ضعیف وبی قدرت سوار بشی که دلت خوش باشه خوشکله و آپشن داره ،ساندو شاید بی اپشن باشه ولی کیفیت ساخت و موتورش به تنهای به زیبایی و اپشن چینی بدرد نخوره می ارزه
1399/12/13
دارین مسخره میکنین بی وجدانها ، ما موندیم چجوری یه پراید مدل ۸۵ رده خارج بخریم اون موقع شما اومدین ملتو به تمسخر گرفتین