موضوعات داغ

دستورالعمل قیمت گذاری 5 محصول جدید ایران خودرو اعلام شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

شورای رقابت چندی پیش دستورالعمل قیمت گذاری 5 محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو را به این شرکت ابلاغ کرد. این جلسه که در راستای بررسی قیمت محصولات جدید این شرکت برگزار شده بود، منجر به ابلاغ دستورالعمل قیمت گذاری 5 خودروی رانا پلاس، دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک، دنا توربوشارژر دستی، پژو 207 دستی پانوراما و در نهایت سمند سورن پلاس شد.

با اعلام شورای رقابت، پس از تایید بازرسی و حسابرسی قانونی شرکت و بدون احتساب هزینه های مالی غیر مرتبط به همراه حداکثر 5 درصد هزینه‌ های مالی مرتبط و همچنین کسر ضریب بهره وری 2.5 درصدی و به همراه سود حداکثر 7 درصدی، قیمت اظهاریه گروه صنعتی ایران خودرو برای محصولات جدیدش اعلام خواهد شد.

به گزارش خودروبانک و به نقل از تسنیم، همچنان بر روی عدم عرضه انبوه به سازمان ها و همچنین منحصر شدن ارز از طریق ثبت نام تاکید شده است. رئیس شورای رقابت در ادامه صحبت های خود با اشاره به عدم قیمت گذاری محصولات ذکر شده، اعلام کرد که این 5 خودرو قیمت پایه نداشته و به همین دلیل شورای رقابت با دریافت اطلاعات این خودروها و کار کارشناسی و بکارگیری کلینک تجاری خودرو، به روش دلفی و ارزیابی خودروهای کلاس مشابه دستورالعمل قیمت خودروهای مذکور را به گروه صنعتی ایران خودرو ابلاغ کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد