موضوعات داغ

ممنوعیت سفر به مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا تکذیب شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

در روزهای گذشته خبری به نقل از روابط عمومی پلیس راه کشور منتشر شد که ورود به مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا ممنوع اعلام شده و محدودیت‌ های ترافیکی از سوی پلیس راه کشور اعمال خواهد شد، اما روز گذشته سرهنگ علیرضا قدمی، رئیس پلیس راه مازندران به این خبر واکنش نشان داد و اعلام کرد که چنین چیزی صحت ندارد.

در این خصوص رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد که خبر ممنوعیت ورود به مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا واقعیت ندارد و وقتی از یک طرف جاده محدود می ‌شود و یا اینکه جاده یکطرفه می‌ شود، مسلم است که تردد از سمت مقابل جاده محدود خواهد بود ولی بدان معنی نیست که پلیس ممنوعیت ایجاد می ‌کند و مثل هر هفته، محدودیت ‌های هفتگی در صورت نیاز اعمال خواهد شد.

سرهنگ علیرضا قدمی در ادامه اضافه کرد: اگر در جاده کندوان یا چالوس از روز چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه حجم ترافیک بالا باشد، بعد از ظهر این سه روز جاده از جنوب به شمال یک طرفه خواهد شد. براساس برنامه هفتگی باید این محدودیت ها از ساعت ۱۵ اعمال شود، هرچند هر هفته نیاز به اعمال این محدودیت دقیقا راس ساعت 15 نخواهد بود و اگر حجم ترافیک بالا باشد این محدودیت ها را اعمال می کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد