موضوعات داغ

رنو داستر کروک به تولید رسید؛ محبوب‌ترین خودرو رنو با سقف متحرک

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

Autok9 یک مرکز خدمات خودرویی در رومانی است که علاقه‌ای وافر به شخصی سازی خودروهای شرکت داچیا دارد. این مرکز، در سال 2010، یک رنو لوگان سدان را تبدیل به یک خودروی کانورتیبل کرد و به دنبال آن در سال ۲۰۱۳، آن را به حالت یک داچیا لوگان کوپه دو در اسپرت، در آورد.

در مقایسه با دیگر خودروهای این رده، رنو داستر کانورتیبل بسیار مدرن و جذاب به نظر می‌رسد. همانطور که می‌دانید، اکنون که مردم به کابریولت های معمولی توجهی نشان نمی‌دهند، یک کانورتیبل کراس اوور بسیار مورد توجه تولید کنندگان خودرو قرار خواهد گرفت.

از رنجروور تا داچیا

نیسان مورانو نخستین کراس‌اوور خانواده محصولات رنو نیسان بود که با سقف متحرک به تولید رسید. این خودرو به دنبال تولید رنجروور ایووک و فولکس واگن تی روک به تولید رسید. حال رنو داستر کابریو نیز با استفاده از همین اصول به تولید رسیده و البته رگه‌هایی از طراحی فولکس واگن گلف به خصوص در نمای عقب داچیا داستر کروک دیده می‌شود.

داستر کروک

تبدیل این رنو داستر قدیمی به یک داستر کانورتیبل، کار ساده ای نبود. این پروسه با تعمیر یک اتومبیل به شدت آسیب دیده آغاز شد . این روند 4ماه طول کشید و حدود 30000 یورو (35500دلار) هزینه برد. مطمئنا این روند، ارزش این خودرو را به اندازه فولکس واگن گلف GTi بالا برده است.

احتمالا تا کنون متوجه شده اید که برخی تغییرات ظاهری روی این رنو داستر اعمال شده است. این خودرو دارای درهایی است که فاقد فریم هستند.همچنین در قسمت جلویی خودرو، تغییراتی جزئی در جلوپنجره مشبک و چراغ های مه شکن ایجاد شده است. علاوه براین، برای جذابیت بیشتر، چرخ هایی سیاه رنگ و برزرگتر با ابعاد بیشتر برای داچیا داستر کروک تعبیه شده است.

فضای داخلی این خودرو، هزاران برابر بهتر از بقیه داچیا‌های موجود است. برای دیزاین صندلی، از چرم های سفیدرنگ استفاده شده است و کف ماشین با نوعی چوب خاص تزیین شده است. برای تکمیل این طراحی خاص، کنسول مرکزی قدیمی خودرو، با یک سیستم اطلاعاتی/ سرگرمی بزرگ جایگزین شده و ظاهری همانند محصولات برابوس پیدا کرده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/6/8
آشغالی که به آشغال آراسته میشه