موضوعات داغ

شرایط فروش نقدی وانت کارا ویژه شهریورماه اعلام شد + جدول

عکس مطلب اول

شرکت بهمن موتور در شرایط فروش ویژه شهریورماه خود، شرایط فروش نقدی وانت کارا تک کابین و دوکابین مجهز به فرمان هیدرولیک و تجهیزات جدید داخلی را تنها به صورت اینترنتی از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 16 شهریورماه آغاز کرده و تنها تا ساعت 16 همان روز یا تکمیل ظرفیت اعتبار خواهد داشت.

همچنین بخوانید: شرایط فروش وانت کارا ویژه شهریورماه اعلام شد + جدول و روش خرید

باتوجه به اعلام شرکت خودروسازی بهمن موتور، خودروی وانت کارا تک کابین 2000 مجهز به فرمان هیدرولیک و به همراه تجهیزات جدید داخلی به قیمت مصوب 165 میلیون و 998 هزار تومانی و مدل دوکابین آن با تجهیزات جدید داخلی به قیمت 177 میلیون و 936 هزار تومانی به فروش خواهد رسید که برای هردوی آنان موعد تحویل هفته سوم مهرماه امسال تعیین شده است. لازم به ذکر است که تجهیزات جدید داخلی این دو خودرو شامل تغییراتی در طراحی صندلی، سقف کاذب، قفل مرکزی، فرمان هیدرولیک و برخی تجهیزات دیگر می شود.

شرایط فروش وانت کارا

در ادامه بهمن موتور اعلام کرد که با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه را قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال خواهد شد. بر اساس این اطلاعیه ثبت نام فقط اینترنتی و فاقد حق صلح است و محدودیت کد ملی نیز اعمال شده و امکان ثبت نام برای هر کد ملی یا شناسه ملی یک دستگاه خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد