موضوعات داغ

شعبده بازی مکلارن در روز تکراری مرسدس

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول

به مرحله هشتم رقابت های فرمول یک رسیدیم، پیست افسانه ایی مونزا ایتالیا، پیست خانگی فراری و سرزمین طرفداران فراری سرخ. فراری که این روزها از هزاران بیماری رنج می‌برد، از بیماری مدیریتی گرفته تا استراتژیست ها، شاسی خودرو تا پاور یونیت، هر مشکلی که بخواهید در فراری وجود دارد، فقط به همین تعیین خط امروز نگاه کنید. در سال ۲۰۱۸ فراری توانست خط یک استارت را کسب کند و در پایان مسابقه جایگاه دوم و پنجم. در سال ۲۰۱۹ توسط چارلز لکلرک پول پوزیشن را کسب کردند و در پایان نیز چارلز بر روی سکوی اول قرار گرفت.

اما امسال حتی رسیدن فراری ها به مرحله سوم تعیین خط نیز در حال آرزو شدن است. چارلز در رده ۱۳ و سباستین فتل در رده ۱۷، جایگاه هایی که برای هیچ طرفدار فراری و فرمول یک در جهان قابل قبول نیست.

از طرف دیگر هرچه فراری پس رفت داشته تیم های میانه جدولی پیشرفت داشته اند. رنو، ریسینگ پوینت و مکلارن، پدیده های جدید فرمول یک هستند، تیم هایی که رقابت جذابی را برای از بین بردن یکنواختی ناشی از پیروزی های تکراری مرسدس ایجاد کرده‌اند.

امروز روز شعبده بازی مکلارن بود در روز نتایج تکراری مرسدس.

کارلوس ساینز توانست در لحظات پایانی تعیین خط خودرو مکلارن را در به جایگاه سوم خط استارت برساند. جایگاهی که نشان از پیشرفت بالای مکلارن دارد آن هم در خانه فراری و در پیست سرعتی مونزا.

پشت سر مکلارن و در جایگاه چهارم سرجیو پرز از تیم ریسینگ پوینت قرار گرفته است. تیمی که از ابتدای فصل تلاش های بسیاری برای به حاشیه راندن آن انجام شده است با انواع شکایت ها و دادگاه ها اما در نهایت این ریسینگ پوینت است که در داخل پیست جواب سایر تیم ها را می‌دهد. حال هر آنچه که دوست دارند صدایش کنند، مرسدس صورتی یا تیم پولکی، چه فرقی دارد؟ فعلا که ثابت کرده‌اند توان رقابت خوبی دارند و این برای فرمول یک امروز بهترین خبر است.

و اما ردبول، تنها تیمی که تا اینجای فصل به رقابت واقعی با مرسدس ها پرداخته است تنها توانست به رده های ۵ام توسط مکس و ۹ام توسط آلبون برسد. امیدواریم که ردبول برای فردا شعبده ایی در آستین خود داشته باشد.

در پایان توجه شما را به نتایج این تعیین خط جذاب جلب میکنم.

رده اول تا دهم خط استارت

رده یازده تا بیست خط استارت

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد