موضوعات داغ

ضعف جورج راسل در شروع مجدد، باعث از دست رفتن اولین امتیاز حرفه‌ای

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

جورج راسل بعد از یک شروع مجدد ضعیف، در دومین استارت مسابقه بزرگ توسکانا، خودش را از کسب اولین امتیاز دوران حرفه‌ای فرمول یک محروم کرد.

این در حالی اتفاق افتاد که این راننده بریتانیایی طی یک سال و نیم حضورش در فرمول یک تا بحال در دور تعیین خط مغلوب هیچکدام از هم‌تیمی‌هایش نشده است اما هنوز نتوانسته است در دور مسابقه فرمول یک به امتیاز دست پیدا کند.

گرندپری توسکانا بهترین فرصت برای کسب این امتیاز برای وی بود، زیرا که این مسابقه تنها با 12 راننده و با دوبار نمایش پرچم قرمز به پایان رسید.

اگر در استارت مجدد راسل ضعیف عمل نمی‌کرد حتما او در این مسابقه موفق به کسب امتیاز می‌شد. او بعد از اتمام مسابقه در رده یازدهم در رادیوی تیم گفت:

بچه‌ها، من نمی‌دانم چه باید بگویم، بدون آن پرچم قرمز ما می‌توانستیم امتیاز بگیریم.

به نقل از سایت ریس-فن دات نت، راسل پس از مسابقه درباره اشتباهش توضیح داد:

من با استارت دوم ضعیفی که داشتم، با یک شتاب‌گیری ضعیف، موقعیتم را از دست دادم. واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد، به نظر می‌رسید همه چیز مطابق هدف گذاری پیش می‌رود استارتهای قبلی خوب بودند و مسئله خاصی نبود، اما آخری بر روی لاستیک نرم، هرزگردی وجود داشت و کیمی به من ضربه زد بنابراین در آنجا کاری از من بر نمی‌آمد. ناامید شدم.

ما شروع فوق‌العاده‌ای در ابتدای مسابقه داشتیم. سرعت خوبی داشتیم.کاملا موقعیتمان را حفظ کرده بودم. ما نهمی را در جیبمان داشتیم و فقط باید به خانه می‌آوردیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد