موضوعات داغ

ساخت یک گجت کوچک برای نگهداری از ماسک در خودرو

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

ما در دوران سختی زندگی می‌کنیم، و طی شش ماه گذشته، هر یک از ما مجبور شده‌ایم سبک زندگی کاملا متفاوتی را پیش بگیریم که همه زندگی ما را تغییر داده است.

این شامل طرز استفاده ما از خودروها هم می‌شود، چون ماسک‌های صورت به وسیله‌ای ضروری تبدیل شده‌اند، اما بسیاری از رانندگان بر این باورند که آویزان کردن ماسک به آینه خودرو کار درستی است.

اما این کار درستی نیست، چون ماسک باید در مکانی ایمن نگهداری شود تا در معرض هرگونه آلودگی نباشد و حتی بدتر از آن، ویروس‌های احتمالی که قبلا به آن‌ چسبیده را منتقل نکند.

این مشکلی است که گجت جدیدی به نام ماسک‌ فور‌فیس می‌خواهد آن را حل کند، چون راه ‌حل جدیدی را برای نگهداری ایمن ماسک درون خودرو ارائه می‌دهد.

این در واقع یک محفظه است که باید فقط ماسک نو یا استفاده شده خود را درون آن نگه دارید، تا مطمئن شوید هیچ ریز جانداری به جایی که نباید انتقال یابد منتقل نشود.

ماسک‌ فور‌فیس

طبق توصیف رسمی محصول، این محفظه از ماده‌ای جدید ساخته شده که موجودات ذره‌بینی را غیرفعال می‌کند تا نتوانند زنده بمانند و تولید مثل کنند. این محفظه در برابر ۱۰۰ نوع ویروس در ۲۲ خانواده ویروسی، از جمله همین ویروسی که امروزه در حال مبارزه با آن هستیم، ۴۰۰ نوع باکتری، و ۶۰ نوع قارچ و مخمر مقاومت نشان داده است.

این محفظه را می‌توان روی کنسول خودرو نصب کرد، و چهار تطبیق ‌دهنده مختلف برای ثابت ماندن در جای خودش دارد، که شامل یک برچسب، یک نگهدارنده دریچه هوا، یک گیره و یک مکنده هستند.

این ابزار جدید به زودی برای سرمایه‌گذاری عمومی در سایت ایندی ‌گوگو قرار خواهد گرفت و اگر بودجه مورد نیازش توسط مردم سراسر جهان تأمین شود، در ماه‌های آینده وارد فاز تولید انبوه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد