موضوعات داغ

احتیاط وولف در بازگشت نتفلیکس به گاراژ مرسدس

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

دوربینهای نتفلیکس بار دیگر در گاراژ مرسدس در گرندپری روسیه خواهند بود تا آنها را در روند مسابقه دنبال کنند، همه ما به خاطر داریم که سال گذشته در حضور آنها چه اتفاقاتی برای مرسدس رخ داد.

فقط برای اینکه به خاطرتون بیاد، در 2019 نتفلیکس در حال پوشش مسابقه خانگی مرسدس بود، گرندپری آلمان، قسمتی از فصل دوم سریال رانندگی برای بقا.

در هوکنهایمرینگ، مرسدس نه تنها در مسابقه خانگی بود، بلکه بزرگداشت یکصد و بیست و پنجمین سال حضورش در ورزشهای موتوری را نیز جشن می‌گرفت.

اما این رویداد برای پیکانهای نقره‌ای به یک فاجعه تبدیل شد، در حالیکه والتری بوتاس بخاطر خیس بودن پیست تصادف کرد و از دور مسابقه خارج شد، هم تیمی وی، لوئیس همیلتون نیز قبل از او چرخید و تنها توانست رده نهم را بدست آورد آن هم به لطف جرائم زمانی که برای دو راننده آلفارومئو در نظر گرفته شد.

همچنین راننده انگلیسی بشدت ناراحتی خود را از اتفاقات آخر هفته نشان داد، چیزی که او علاقه داشت حتما توسط نفرات نتفلیکس ثبت شود.

اما اکنون مرسدس دوباره مورد توجه نتفلیکس برای فصل سوم سریال رانندگی برای بقا قرار گرفته است و وولف نیز امیدوار است که یک مسابقه راحت و آسوده در این آخر هفته در سوچی اتودروم داشته باشند.

او به عنوان بخشی از پیش درآمد گرندپری روسیه گفت:

در گرندپری روسیه، شبکه نتفلیکس برای فصل سوم سریال رانندگی برای بقا، تیم ما را پوشش خواهد داد. سال گذشته آنها در گاراژ تیم ما در هوکنهایمر که محل مسابقه خانگی ماست و 125 سال اتوموبیلرانی خود را جشن می‌گرفتیم، حضور داشتند و بدترین مسابقه ما در آن فصل انفاق افتاد.

آن اتفاق باعث شد تا نتفلیکس یک قسمت بسیار سرگرم کننده را بسازد، اما امیدواریم که این بار بتوانیم یک نمایش خوب و یک مسابقه عالی داشته باشیم.

مرسدس در هر 9 مسابقه قبلی خود در فصل 2020 توانسته رده اول استارت مسابقه را بدست آورد، و پیکانهای نقره‌ای تمام مسابقات پیشین در سوچی اتودروم را از آن خود کرده‌اند که این شرایط ایمنی را برای پیروزی مجدد آنها در این پیست نوید می‌دهد.

اما وولف نگران قدرت تیمش در رقابت تعیین رده است، زیرا فکر می‌کند می‌تواند به ضرر آنها باشد، زیرا مسافت 900 متری از خط استارت تا پیچ اول، در این پیست، می‌تواند راننده رده اول را به یک اردک نشسته تبدیل کند. او گفت:

سوچی در گذشته پیست خوبی برای ما بوده است و ما مسابقات خوبی را در آنجا داشته‌ایم. اتودروم یک شرایط غیر معمول دارد و اتفاقا همین غیرمعمول بودن آن است که این پیست را خاص می‌کند: فاصله طولانی از خط استارت تا اولین منطقه ترمز.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد