موضوعات داغ

برتری بوتاس در اولین ست تایر گرندپری روسیه

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

والتری بوتاس راننده تیم مرسدس معتقد است که او در دور آغازین گرندپری روسیه، بعلت اینکه از رده سوم با لاستیک مدیوم استارت خواهد زد، نسبت به سایرین برتری دارد.

هم تیمی والتری بوتاس، لوئیس همیلتون بدلیل خطر حذف شدن در دور دوم زمان گیری مجبور شد تا از لاستیک سافت استفاده کند اگرچه او نود و ششمین پول پوزیشن یا رده اول استارت را به خود اختصاص داد اما حالا باید با لاستیک سافت مسابقه را آغاز نماید.

از آن سو مکس ورشتپن با ردبول از رده دوم در کنار او نیز، با لاستیک مدیوم استارت خواهد زد.

از طرفی بوتاس در شرایطی مشابه با مسابقه سال 2017 قرار گرفته است، او در آن سال مسابقه روسیه را از رده سوم آغار کرد و در انتها اول شد. وی گفت:

من بخاطر دارم که یک بار این مسابقه را من از جایگاه سوم شروع کردم و می‌دانم که چه اتفاقی افتاد، سعی می‌کنم دوباره همان کار را انجام دهم.

من واقعا فکر می‌کنم که در دور اول با لاستیک مدیوم برتری خواهم داشت، بنابراین هنوز در بازی هستم.

در خصوص این آخر هفته او ابراز تاسف کرد که در مقایسه با سایر رانندگان به اندازه کافی از تمرینات بهره نبرده است. این راننده فنلاندی گفت:

همه چیز در این آخر هفته خوب به نظر می‌رسید. همچنین در راوند اول زمان گیری و راوند دوم همه چیز داشت خوب و روان پیش می‌رفت. اما در راوند سوم، صادقانه بخواهم بگویم، نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد.

من نتایجی را بدست آورده بودم اما بدیهی است دیگران بیشتر بهره برده بودند. فکر می‌کنم این که اینجا لاستیک بسیار حساس هست، درست است.

در اولین دور راوند سوم، لاستیکهای من خیلی سرد بود، در دومین دور نمی‌دانم، فقط نمی‌توانستم سریعتر باشم، بنابراین اینجا یک علامت سوال بزرگ وجود دارد.

من واقعا نمی‌دانم چرا نتوانستم در راوند سوم زمانی نزدیک با لوئیس بدست بیاورم. گویی حس می‌کردم که از تمرینات آنچنان که باید سود نبرده‌ام.

من فکر می‌کنم که حتی در راوند دوم احساس بهتری داشتم بنابراین چند علامت سوال برای من در مورد آنچه که واقعا اتفاق افتاد وجود دارد. امادر واقع جایگاه سوم، مکان خوبی برای استارت مسابقه است. همچنین من فکر می‌کنم که لاستیک انتخابی هم مناسب است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد