موضوعات داغ

احتمال امضای قراداد بین سرجیو پرز و هاس در هفته آینده

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

مارک پریستلی، مکانیک سابق مک‌لارن انتظار دارد سرجیو پرز به هاس بپیوندد و فکر می‌کند به زودی در هفته آینده این موضوع تائید شود.

این راننده مکزیکی در حال حاضر بدلیل پیوستن سباستین فتل به ریسینگ پوینت، بدون صندلی مانده است.

او در خصوص ماندن در فرمول یک ابراز تمایل کرده است و به نظر می‌رسد که به احتمال خیلی زیاد او را در هاس ببینیم. در حقیقت گزارشهایی مبنی بر اینکه او با این تیم آمریکایی قبلا قرارداد را منعقد کرده است، وجود دارد.

پریستلی در کانال یوتیوب خود اعلام کرده است که فکر می‌کند این اتفاق بزودی رخ خواهد داد و تائید خواهد شد. وی در پاسخ به اظهار نظر در خصوص اعلام آینده پرز در هفته آینده، گفت:

بله ما چنین انتظاری داریم. به احتمال خیلی زیاد چکو در راه هاس خواهد بود. دو انتخاب واقعی وجود دارد: آلفارومئو، اما من فکر می‌کنم احتمالا کیمی(رایکونن) و میک شوماخر انتخاب آنها هستند. در هاس بطور بالقوه دو صندلی وجود دارد و من فکر می‌کنم که چکو می‌تواند تا آخر در آنجا بماند.

با توجه به اینکه آلکس آلبون اغلب بی ثبات عمل می‌کند، شایعاتی مبنی بر جایگزینی پرز با راننده تایلندی در فصل آینده ردبول، نیز به گوش می‌رسد.

تسرجیو پرز - آلکساندر آلبون
این واقعیت نیز وجود دارد که تیم ردبول از سال 2008 به بعد کسی را خارج از برنامه راننده جوان خود، به خدمت نگرفته است بنابراین پریستلی فکر می‌کند که این راننده مکزیکی و نیکو هالکنبرگ می‌توانند در آنجا به بازنشستگی برسند. او در ادامه صحبتهایش گفت:

صندلی دیگری هم می‌تواند هنوز وجود داشته باشد، آن صندلی ردبول است. اگر خارج از برنامه ردبول فکر کنید، با توجه به اینکه ردبول کسی را آماده نکرده است تا پیشرفت کند و بتواند کار مد نظر آنها را انجام دهد، هر دو نفر گزینه بدی نیستند تا در کنار مکس ورشتپن باشند.

بنابراین هنوز این احتمال وجود دارد که چکو یا هالکنبرگ بتوانند در ردبول بعنوان یک برگ برنده برای یک یا دو فصل ظاهر شوند.

ما باید که هفته آینده پاسخهایی را از جانب چکو دریافت کنیم. اینها همه حدسیات ماست.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد