موضوعات داغ

احیای سباستین فتل با ریسینگ پوینت

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

بنابر اظهارات مدیر فنی تیم فرمول 1، سباستین فتل، می‌تواند با تغییر تیمش به آستون مارتین - ریسینگ پوینت در 2021 دوباره نیروی جادویی خودش را باز یابد.

سباستین فتل، قهرمان 4 دوره قهرمان جهان در پایان سال 2020 فراری را ترک خواهد کرد و با یک قرارداد چند ساله از 2021 به تیم ساکن سیلورستون خواهد رفت.

فتل 33 ساله، در میانه بدترین رقابتهای فرمول یک خود قرار دارد، او از 10 مسابقه ابتدایی فصل تنها توانسته است 17 امتیاز کسب کند.

اندرو گرین مدیر فنی ریسینگ پوینت که از دیر باز این سمت را بر عهده دارد، گفت:

من فکر می‌کنم او یک تحرک جدید را با خود به تیم خواهد آورد.

این ظرفیت لاورنس(استرول) را در خصوص مقصد مورد نظرش نشان می‌دهد، جایی که او قصد دارد تیم را به آنجا برساند. این واقعا اعلامیه قدرتمندی است.

او قهرمان چند دوره جهان است، او روشی را با خود خواهد آورد که پیش از این ندیده‌ایم و این همان چیزی است که ما به آن نیاز داریم.

ما کسی را نیاز داریم که در ان موقعیت بوده باشد و این کار را انجام داده باشد و به ما نشان دهد که برای شروع یک پیروزی در مسابقات به چه چیزی احتیاج داریم، چه چیزی باعث کسب قهرمانی می‌شود، این کار را او انجام می‌دهد.

از طرف دیگر ما نیز می‌توانیم به سب کمک کنیم، او در حال حاضر در مکان خوبی در بین راننده‌های رده بالا نیست، من فکر می‌کنم او کمی قدرت جادویی خود را از دست داده است.

فکر می‌کنم ما بهترین تیم در احیای رانندگان و برگرداندن آنها به نقطه اوجشان هستیم بنابراین من فکر می‌کنم که واقعا می‌توانیم به او کمک کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد