موضوعات داغ

بازی همیلتون با مرسدس بر سر قرارداد جدید

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

آیا لوئیس همیلتون بخاطر اتکای مرسدس به او، آنها را بازی می‌دهد؟

نظر کارشناس فرمول یک، مارک شوئرر در این خصوص چنین است.

قرارداد همیلتون با پیکانهای نقره‌ای در پایان فصل به اتمام می‌رسد و پس از گذشت نیم فصل هنوز هم قهرمان 6 دوره فرمول یک جهان قراردادی را با تیم امضا نکرده است.

او پنج قهرمانی از این شش قهرمانی را با مرسدس بدست آورده است، و در حالیکه او به هفتمین قهرمانی نزدیک شده است، حضور او در جایی به غیر از مرسدس مانند یک خودکشی حرفه‌ای است.

مرسدس‌ها در حال حاضر خارج از دسترس هستند و بدون شک در دوره توربو - هایبرید به گونه‌ای جدید از سلطه دست یافته‌اند و با توجه به تاخیر در اجرای قوانین جدید تا سال 2022، بسیار دشوار است که شاهد قهرمانی همیلتون برای هشتمین بار با ماندن در مرسدس نباشیم.

مدیر تیم، توتو وولف گفت که تاخیر در امضای قرارداد وی، به این دلیل است که فرصت کافی نبوده تا بتوانند بنشینند و در مورد یک قرارداد جدید صحبت کنند اما در این بین شایعاتی نیز شنیده شد که ممکن است همیلتون راهی ردبول شود.

طبق نظر وولف این خیلی منطقی نخواهد بود اما شوئرر فکر می‌کند که همیلتون چون می‌داند مرسدس گزینه دیگری ندارد، در حال بازی دادن آنهاست. به نقل از سایت فرمول یک آلمان او به اسپرت وان گفت:

او توان بازی دادن آنها را دارد.

قرار است آنها چه کسی را جایگزین او نمایند؟ تیم کاملا به او متکی است و مجبور است منتظر او بماند.

ما در امسال چندین‌بار شاهد بودیم که ورشتپن توانسته است بوتاس را شکست دهد اما شکست دادن لوئیس همیلتون بسیار سخت‌تر است. این بدان معنا است که مرسدس به لوئیس وابسته است و به همین دلیل مجبور نیست عجله کند.

وولف پیش از این گفته بودکه همیلتون می‌بایست تا قبل از اتمام سال تصمیم بگیرد. او به شبکه 4 گفت:

این موضوع باید همین فصل اتفاق بیفتد. شما سال جدید را نمی‌توانید بدون اینکه بدانید راننده شما کیست، آغاز نمائید. با توجه به این صحبتها، کاملا از ادامه کارمان با هم مطمئن هستم.

با توجه به فشردگی این فصل ما زمان لازم را برای کنار هم بودن نداشتیم چون در فاصله بین مسابقات احتیاج به استراحت و بازیابی انرژی داشتیم.

ما آن را کاملا آزاد گذاشته‌ایم و در زمان خودش همانطور که قبلا هم گفته‌ام نشستی خواهیم داشت و قرارداد قبلی را که از سه سال پیش به آن نگاه نکرده‌ایم بررسی می‌کنیم و خواهیم گفت بسیارخوب حالا می‌خواهیم چه چیز آن را تغییر دهیم؟

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد