موضوعات داغ

سباستین فتل و خرید سهام در آستون مارتین

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

سباستین فتل پیش از انتقال خود به تیم آستون مارتین در سال آینده، از این شرکت سازنده خودرو، سهام خریداری کرده است.

این راننده آلمانی پیش از پیوستن به کنسرسیومی که لاورنس استرول، مدیر ریسینگ پوینت آن را اداره می‌کند به توتو وولف که مالک 5% از سهام این خودروساز است، ملحق شد.

فتل در خصوص مالکیتش در این کمپانی، به خبرنگاران گفت:

فکر می‌کنم هرکسی آزاد است که آنطور که می‌خواهد از پولش استفاده کند و تا جاییکه می‌دانم آستون مارتین یک شرکت با مالکیت عمومی است و هرکسی آزاد است تا در آن سرمایه گذاری کند.

او ادامه داد:

بنابراین اگر سوال شما این است که آیا من سهام دار شرکت هستم یا نه، بله هستم. اما اینکه بخواهید بدانید که چقدر از سهام، این یک موضوع دیگری است و نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم.

وی ادامه داد:

اما فکر می‌کنم که من به این پروژه اعتقاد دارم. بدیهی است که تصمیم گرفته‌ام با این پروژه همراه شوم و هیجان زده هستم تا ببینم سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. من برای تیم جدید استارت خواهم زد.

در کل مشخص نیست که این راننده آلمانی این سهام را با سرمایه خودش خریداری کرده است یا بخشی از قراردادی بوده است که با ریسینگ پوینت توافق شده است.

سباستین فتل در پاسخ به این سوال که آیا او با سرجیو پرز که به دلیل انتقال او به آستون مارتین بدون صندلی خواهد ماند، همدردی می‌کند، گفت:

بدیهی است که هنوز تعداد زیادی صندلی در دسترس نیست.....من نمی‌دانم چکو با کسی صحبت می‌کند. بنابراین من نمی‌دانم که او آیا بیرون خواهد ماند یا خیر.

او اضافه کرد:

شما بچه‌ها، خبرها را می‌سازید. بنابراین من فکر می‌کنم شما بیشتر یا کمی زودتر از من می‌دانید. اما من فکر می‌کنم که شرم آور خواهد بود. او راننده‌ای است که سزاوار حضور در فرمول یک است. نمی‌دانم چه گزینه‌هایی دارد و قصد دارد که چه کاری انجام دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد