موضوعات داغ

کراس‌اوور نیسان مگنایت ۲۰۲۱ با ظاهری جذاب معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

جدیدترین کراس‌اوور کوچک نیسان یعنی مگنایت، کوچک‌ترین شاسی بلند این شرکت با اندازه کمتر از ۴ متر است، که برای بازار هند توسعه داده شده، اما در نهایت در سایر بازارها هم عرضه خواهد شد.

نسخه تولیدی تقریبا شبیه همان کانسپت است که اوایل امسال رونمایی شده بود، البته جلوپنجره و قسمت پایین سپر جلویی کمی تغییر کرده، و همچنین شاهد یک دیفیوزر بزرگ در پشت و طراحی جدید چراغ‌های جلو و عقب هستیم.

چیز زیادی در کابین تغییر نکرده است، و داشبورد همان دریچه‌های هوا را البته با ظاهر جدید دارد و این مدل به یک نمایشگر سرگرمی رسانه‌ای ۸ اینچی با اپل کارپلی و آندروید اتو مجهز شده که در وسط و بالای کنترل‌های سیستم تهویه قرار دارد.

نیسان مگنایت

در پشت فرمان سه شاخه، رانندگان به یک صفحه نمایش ۷ اینچی TFT نگاه خواهند کرد و مگنایت همچنین مجهز به دکمه استارت، پنجره‌ها و آینه‌های بغل برقی و یک فضای استراحت دست بزرگ بین صندلی‌های جلو است. نیسان می‌گوید این مدل بهترین فاصله ۷۰ سانتیمتری بین دو صندلی را ارائه می‌دهد.

نیسان مگنایت که مانند رنو ترایبر روی پلتفرم CMF-A ساخته شده است، از یک موتور ۱ لیتری توربوشارژ جدید با توان ۹۵ اسب بخار در کنار یک جعبه‌دنده متغیر پیوسته بهره می‌برد. انتظار می‌رود یک موتور بنزینی ۱ لیتری تنفس طبیعی به خط تولید نسخه پایه اضافه شود، که توان ۷۰ اسب بخار دارد و دارای یک گیربکس پنج سرعته دستی است.

نیسان مگنایت دارای ارتفاع ۲۰.۵ سانتیمتر از زمین، دستیار بالا رفتن از تپه، دید پیرامون با مانیتور ۳۶۰ درجه، کروز کنترل و چند امکانات دیگر است که تا قبل از آغاز فروشش در اوایل سال آينده در هند اعلام خواهند شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد