موضوعات داغ

نگاهی به کلاس بندی نیسان ایکس تریل 2021، وقتی عرصه بر رقبا تنگ می‌شود!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نیسان روگ مدل 2021 ( که با نام نیسان ایکس تریل در خارج از ایالات متحده شناخته می‌شود) مجددا طراحی شده است. با ورود این شاسی‌بلندهای کامپکت به نمایندگی‌های ایالات متحده تا پایان ماه، دیگر زمان آن رسیده که نگاهی دقیق به آن داشته باشیم.

نیسان ایکس تریل 2021 دارای ظاهری جدید و اسپرت و فضای داخلی راحت تر است و در چهار تیپ مختلف ارائه می‌شود. اولین نمونه تیپ S می‌باشد که با قیمت 25,650 دلار در دسترس می‌باشد. تیپ های دیگر مثل SV و SL به ترتیب با قیمت 27,340 دلار و 32,000 دلار به فروش می‌رسند و قیمت بالاترین مدل آن که پلاتینوم نامیده می‌شود از حدود 35,430 دلار شروع می‌شود.

براساس پلتفرم جدید، نیسان روگ 2021 توسط یک پیشرانه چهار سیلندر 2.5 لیتری قدرت بخشی می‌شود که 181 اسب بخار قدرت و 181 پوند فوت (245 نیوتون متر) گشتاور تولید می‌کند.

این موتور با یک گیربکس CVT استاندارد در نسخه دیفرانسیل جلو ارائه می‌شود. البته با پرداخت 1,400 دلار مبلغ اضافی، مدل تمام چرخ محرک آن در تمامی مدل ها امکان پذیر می‌باشد.

از دیگر آپشن ها می‌توان به سیستم سرگرمی اطلاعاتی 9 اینچی با اپل کارپلی بی سیم، صندلی های چرم دوزی شده الماسی، تو دوزی متضاد و صندلی های گرم شونده اشاره کرد.

شرکت کلی بلوبوک فضایی بسیار بزرگ و جادار، برای بالاترین تیپ این خودرو یعنی پلاتینوم، ارائه می‌دهد. با وجود صندوق عقب مناسب، کابین بسیار جادار، دید مناسب و سواری راحت، فضایی بسیار جادار و بزرگ در قسمت عقبی خودرو ایجاد کرده است. ظاهرا گیربکس CVT آن نیز، جای هیچ شکایتی را باقی نگذاشته است و اکثر مالکان خودرو تفاوتی با یک گیربکس معمولی احساس نخواهند کرد.

به طور کلی می‌توان گفت نیسان ایکس تریل 2021 جدید در بسیاری از سطوح پیشرفت کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد