موضوعات داغ

تنها نیمی از نمایندگی‌های جنرال موتورز تمایل به عرضه هامر برقی دارند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

هنگام رونمایی از هامر الکتریکی ادیشن1 در پاییز 2021، انتظار مشاهده آن در تمامی نمایندگی های جنرال موتورز را نداشته باشید. تاکنون تنها قرارداد فروش نیمی از آنها در نمایندگی های مختلف به امضا رسیده است.

به نقل از ماسل کارز، دونکان آلدرد، مدیر عامل بیوک و شرکت جنرال موتورز طی یک تماس تلفنی اظهار داشته است که بازار فروش خودروهای الکتریکی تا حدودی کم‌سود‌تر از یک وسیله نقلیه درون‌سوز خواهد بود و همین امر تنها منجر به توافق تقریبا نیمی از فروشندگان برای مشارکت در فروش هامر برقی شده است.

فروشندگان برای فروش هامر برقی باید نمایشگاه های خود را ارتقا دهند

مسئله ای مهم که باید توجه شود این است که نمایندگی های جنرال موتورز برای فروش هامر الکتریکی باید با چندین مسئله موافقت کنند و برخی از آن ها نمی‌خواهند هزینه های اضافی را متقبل شوند. این موارد شامل اضافه کردن ایستگاه های شارژ، سرمایه گذاری در قسمت ابزار و آموزش کارگران برای تعمیرات خودرو می‌باشد. علاوه بر این ارائه تجربیات مشتریان هنگام فروش خودرو نیز امری ضروری خواهد بود.

هامر برقی

شرکت جنرال موتورز از بالاترین نسخه این خودرو تحت عنوان هامر ای وی ادیشن 1 رونمایی کرده است که با قیمت 112,595 دلار در عرض یک ساعت پیش خرید شده است. دومین مدل این خودرو EV3X نام دارد که در پاییز 2022, چیزی حدود یک سال پس از آغاز تحویل خودرو، با قیمت 99,995 دلار ارائه می‌شود. EV2X نیز در بهار 2023 با قیمت 89,995 دلار و EV2 پایه، یک سال بعد از آن با قیمت 79,995 دلار عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، شرکت جنرال موتورز در حال کار بر روی نسخه شاسی بلند از این خودرو می‌باشد. البته تولید کنندگان این خودرو در مورد زمان تحویل این نسخه چیزی نگفته اند. این مورد برای افرادی که به دنبال خودرویی با فضای داخلی وسیع هستند جذاب خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد