موضوعات داغ

آغاز پیش فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک از فردا پنجشنبه 15 آبان ماه + شرایط فروش

عکس مطلب اول

به دنبال درخواست جمعی از مشتریان برای اضافه شدن و امکان خرید دنا پلاس توربو اتوماتیک، گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد تا امکان ثبت نام این اتومبیل را به مدت 3 روز و از فردا پنجشنبه 15 آبان ماه آغاز کرده و خودروی مذکور را در قالب طرح پیش فروش به متقاضیان عرضه کند.

بخشنامه فروش این خودرو به زودی از سوی ایران خودرو منتشر می شود، اما این شرکت اعلام کرده است که مشتریان نهایی تا حداکثر 3 روز پس از اتمام مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی انتخاب شده و نتیجه آن به اطلاع عموم خواهد رسید. افراد انتخاب شده تا روز پنجشنبه 22 آبان ماه فرصت دارند تا نسبت به پرداخت وجه علی الحساب خودرو اقدام کنند.

طبق اعلام ایران خودرو، موعد تحویل این خودرو برای اردیبهشت و خردادماه سال 1400 تعیین شده و قیمت نهایی اتومبیل در زمان تحویل محاسبه و اعلام خواهد شد و نیاز است که مشتریان مابه التفاوت قیمت آن را به نرخ روز تسویه حساب کنند.

به منظور عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی، طرح فروش دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک محدودیت های سابق طرح های فروش را خواهد داشت و لازم است که مشتریان دارای گواهینامه معتبر راهنمایی و رانندگی باشند، طی 48 ماه گذشته خودرویی از دو شرکت ایران خودرو و سایپا خریداری نکرده و همچنین در حال حاضر پلاک فعالی نداشته باشند تا امکان ثبت نام و دریافت خودرو برای آنان وجود داشته باشد.

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ

نام خودروپیش پرداخت علی الحسابرنگموعد تحویل
دنا پلاس توربو اتوماتیک185.400.000 تومانسفید - مشکی - نقره ای - خاکستریاردیبهشت و خرداد سال 1400

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/8/14
هر کی بخره به خودش خیانت کرده
همه بندهاش به ضرر مصرف کننده و به سود خودروساز است
سازمان حمایت کجاست؟
چرا اشاره نشده در صورتیکه خودروساز سر موعد تحویل نداد چقدر باید جریمه بدهد
همانطور هم دیدم که موعد تحویل فروردین امسال هم با 7 ماه تاخیر به دست مصرف کننده رسید
185 میلیون بدیم بعد خودرو ساز هر زمان که دوست داشت به ما خودرو بده
جالبه واقعا
1399/8/15
با توجه به این مطلب که ایران خودرو سه ماه یک بار 25 درصد به قیمت ماشیناش اضافه میکنه، قیمت این ماشین تو خرداد 1400 حدود 500 میلیون میشه. پس اگه الان از بازار آزاد بخرید به نفعتونه. یه سال استرس و انتظار هم ندارید