موضوعات داغ

رضوانی هرکول 6*6 خدای وانت‌ها معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت رضوانی مدل جدید خودش را معرفی کرد. این سازنده خودروهای جاده‌ای با مشخصات نظامی، جدیدترین محصولش هرکول 66x را در اینستاگرام معرفی کرد که یک ادعای بزرگ دارد. رضوانی ادعا می‌کند هرکول 66x خدای همه وانت‌ها است و قوی‌ترین وانت شش چرخ روی کره زمین خواهد بود.

این شرکت اولین بار در ماه ژوئن تصویر مبهمی از هرکول 66x منتشر کرد و قرار بود در تابستان از آن رونمایی کند. در تصویر قبلی چرخ‌ها به رنگ مشکی بودند، اما این بار، رنگ‌ چرخ‌ها مسی یا برنجی است. در این تصویر جدید همچنین نگاهی به بخش کناری وانت داریم، که همان‌طور که از رضوانی انتظار داریم یک گلگیر زاویه‌دار برای چرخ‌های عقب طراحی کرده است.

رضوانی همچنین اعلام کرد هرکول 66x تا چند هفته آینده و در فصل پاییز عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد این برند مستقر در کالیفرنیا مجبور شده به دلیل اثرات نامطلوب بیماری همه‌گیر، رونمایی از این وانت را کمی عقب بیندازد.

جزئیات بیشتری درباره این مدل منتشر نشده است. همچنین مشخصات فنی هرکول 66x اعلام نشده، اما با در نظر گرفتن رقبایش مثل هنسی، انتظار داریم توان هرکول بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار باشد.

البته انتظار نداشته باشید هرکول 66x ارزان باشد. کسانی که به خریداری این مدل علاقمند هستند می‌توانند مبلغ بیعانه قابل استرداد ۲۶۶ دلاری را برای رزرو یک نسخه از آن پرداخت کنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/8/22
ایرانی رفته امریکا هرکول طراحی میکنه اینجا هم به زور آریسان میزنن خدایا کی میشه تو ایران هم یه ماشین درستو حسابی بزنن