موضوعات داغ

میک شوماخر و آمادگی او برای فرمول یک

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

با توجه به احتمال پیوستن میک شوماخر در سال 2021 به فرمول یک، این راننده آلمانی می‌گوید که مطمئنا برای این ارتقا آماده است.

در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که برای فصل آینده به آلفارومئو ملحق شود، اما اکنون تائید شده است که ترکیب فعلی کیمی رایکونن و آنتونیو جیوویناتزی حفظ خواهد شد.

با این حال این بدان معنا نیست که شوماخر راننده فرمول یک نخواهد شد، به نظر می‌رسد که او به همراه نیکیتا مازپین راننده فرمول 2 برای تیم هاس رانندگی خواهد کرد.

علی رغم این واقعیت که او در مقایسه با مازپین و دیگر تازه‌کارها مانند نیکولاس لطیفی، تا حدودی کم تجربه است اما برای این تغییر آماده است. او گفت:

در سالهای اخیر من همیشه به عنوان یک راننده هدفم پیشرفت بوده است و از تغییرات خود بسیار راضی هستم.

به همین دلیل من قطعا برای حضور در فرمول یک احساس آمادگی می‌کنم. همجنین من از اینکه نتایج درست هستند و تیم و من بطور مداوم نتایج خوبی کسب می‌کنیم بسیار خوشحالم.

میک شوماخر همراه با تیم آلفارومئو در نوربرگرینگ
قرار بود که شوماخر اولین حضور خود را در مسابقات فرمول یک در گرندپری ایفل با هدایت خودرویرآلفارومئوی آنتونیو جیوویناتزی در تمرین اول انجام دهد. اما به دلیل مه آلود بودن در نوربرگرینگ، این جلسه تمرین لغو شد و نتوانست که در این مسابقه شرکت نماید.

او از حضور ناامید شد، بخصوص با توجه به میزان آمادگی که او برای انجام آن داشت.، او هنوز هم احساس می‌کند که با حضور در آخر هفته‌ها در تیم، چیزهای زیادی در مورد این ورزش فراگرفته است. او اضافه کرد:

البته ترجیح می‌دادم که رانندگی کنم، اما حضور در آخر هفته برای من مثبت بود، زیرا کار با تیم، جلسات و بحث و گفتگو با مهندسان باعث شد که بتوانم چیزهای زیادی را یاد بگیرم و اکنون می‌توانم نحوه عملکرد آخر هفته فرمول یک را بهتر ارزیابی کنم.

تمرکز اصلی من بر روی آمادگی جسمانی بود. البته این موضوعی است که در تمام طول سال در جریان است، زیرا فرمول 2 نیز از نظر جسمی بسیار طاقت فرساست. اما در فرمول یک الزامات کمی متفاوت است.

به عنوان مثال هیچ نیروی فرمانی در فرمول 2 وجود ندارد، بنابراین این خیلی مهم است که از عضلات ورزیده‌ای در آنجا برخوردار باشید. در فرمول یک نیروی جی بسیار بیشتر است لذا گردن در آنجا بیشتر تحت فشار است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد