موضوعات داغ

غیبت بینوتو در گرندپری ترکیه 2020

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

ماتیا بینوتو، مدیر فرمول یک فراری، در گرندپری آخر هفته ترکیه در استانبول، غایب خواهد بود و تیم را از پایگاه اصلی آن در مارانللو هدایت خواهد کرد.

ماتیا بنوتو اخیرا فاش ساخت که قصد دارد در برخی از مسابقات این فصل حضور نداشته باشد تا امکان مدیریت تیم را از راه دور را بسنجد.

لورن مکیس، مدیر ورزشی فراری که در انتظار گرندپری ترکیه در این آخر هفته است، تائید کرد که بینوتو، این آخر هفته در مارانللو می‌ماند. مکیس گفت:

ماتیا همیشه با یک روش جدید، نقش خود را ایفا می‌کند، سعی می‌کند خارج از چهارچوب فکر کند.

او روشی را برای انجام کار ارائه داده است که انعطاف پذیری زیادی در مدیریت موثر اولویتها را میسر می‌سازد، او در گذشته این متد را در زمان مدیریتش در پست مدیر فنی آزمایش کرده بود و در حال حاضر به عنوان مدیر تیم از آن بیشتر استفاده می‌کند.

در ابتدا ممکن است عجیب به نظر برسد که او را بصورت فیزیکی در جلسات توجیهی و یا پیت وال نبینیم، اما او از تمامی فناوری‌های ارتباطی فعلی استفاده خواهد کرد تا صدا و اطلاعاتش بلند و واضح به همه چه در داخل و چه در خارج از تیم برسد.

با توجه به اینکه فرمول یک در تقویم 2021 از برگزاری یک رکورد سریالی 23 مسابقه‌ای استفاده خواهد کرد، همه تیمها در حال ارزیابی چگونگی چرخش کارکنان خود هستند تا از فرسودگی شغلی جلوگیری نمایند و این شامل مدیریت ارشد تیم هم می‌شود.

بینوتو، اولین نفر از تیم ارشد فرمول یک نیست که در سالهای اخیر تصمیم گرفته است که در یک مسابقه آخر هفته حضور نداشه باشد. پیش از او توتو وولف مدیر مرسدس فرمول یک، در گرندپری سال گذشته برزیل حضور نداشت تا در آینده در مسابقات بیشتری حضور فیزیکی نداشته باشد، اما در این فصل در تمامی گرندپری‌ها حضور داشته است.

بینوتو دو هفته پیش در ایمولا گفت که فراری به جد مراقب کارکنان خود هست تا اطمینان حاصل کند، با توجه به تقویم چالش برانگیز سال آینده، از سطح کارایی و تمرکز مناسب برخوردار باشند. او گفت:

با توجه به خودم، شما باید وظایف خود را بین کارخانه و پیست مسابقه، متعادل نگه دارید.

کارخانه مهم است، جایی است که ما در حال توسعه خودرو هستیم و آن را مهیا می‌کنیم.

برای خودم فکر می‌کنم در همه مسابقات شرکت نخواهم کرد. حتی در سال 2020 تصمیم دارم برخی از مسابقات را از ترکیه به بعد حضور نداشته باشم.

اما این بیشتر در سال آینده اتفاق خواهد افتاد، زیرا وقتی مسئولیت کل تیم را بر عهده دارید، نه تنها مسابقه مهم است، بلکه، مدیریت کل تیم نیز مهم است.

(با توجه به)افزایش تعداد مسابقات، لازم است تا بتوانید استفاده از مهندسین و تکنیسین‌ها را به گونه‌ای انجام دهید تا تعادل برقرار شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد