موضوعات داغ

سری زنان موسوم به W، در فرمول یک 2021

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

سری W، در 8 مسابقه فصل 2021، تحت مسابقات فرمول یک حضور خواهد داشت.

مدت زیادی است که صحبتهایی میان فرمول یک و سری W در جریان است تا حرکتی برای پر کردن فاصله بین فرمول 2 و فرمول 3 در گرندپری‌ها شکل بگیرد.

توافق بر سر پشتیبانی از 8 مسابقه فصل آینده فرمول یک توسط سری زنان حاصل شده است، هر چند اینکه شامل کدام رویدادها خواهد شد، هنوز مشخص نیست.

کاترین بوند مویر مدیر عامل سری W، گفت:

پس از افتتاح موفقیت آمیز فصل (در 2019)، ما در سری W، بسیار خوشحال هستیم که برای سال 2021 با فرمول یک همکاری خواهیم کرد.

فرمول یک به نوعی برترین مسابقات اتوموبیلرانی جهان است و وقتی قول دادیم که سری W بزرگتر و بهتر خواهد شد، همکاری با فرمول یک همیشه هدف نهایی ما بوده است.

تردیدی نیست که اکنون سری زنان، در کنار هم و با همکاری فرمول یک انجام خواهد شد که میزان تاثیر گذاری و نفوذ و جهانی شدن ما را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

همه آنچه که باعث محبوبیت و موفقیت سری زنان در سال 2019 شده است، باقی خواهد ماند. اتوموبیلها یکسان خواهند بود، مسابقات نزدیک و رقابتی خواهد بود و ماموریت ما همیشه افزایش منافع و چشم اندازهای زنان راننده خواهد بود. ما می‌خواهیم سری W سرگرم کننده باشد و اینگونه خواهد شد.

اما ما همچنین می‌خواهیم که یک سنگ پله مهم انتخابی دیگر برای هر راننده مسابقه زن وجود داشته باشد که بتواند بعنوان یک حرفه‌ای به حضورش در مسابقات ادامه دهد و همین نزدیکی ما با فرمول یک به این روند کمک خواهد کرد.

هم اکنون سری W واجد شرایط کسب امتیازات سوپر لایسنس فیا هست که یکی از فاکتورهای مهم در این زمینه خواهد بود.

ما از راس براون و چیس کری و همکارانشان بخاطر ایمانشان به سری W بسیار سپاسگزاریم و اولویت را بر تنوع و گنجایش این روش قرار داده‌ایم. ما قصد داریم به آنها کمک کنیم تا برنامه فوق العاده #WeRaceAsOne را امسال و سالهای بعد پیش ببرند تا محقق شود.

مدیر فرمول یک، براون نیز گفت:

ما از اعلام فصل 2021 در این هفته هیجان زده هستیم و منتظر یک فصل هیجان انگیز با ترکیبی از مسابقات جدید و گرندپری‌های ثابت از سالهای گذشته هستیم که در فصل عجیب و غریب 2020 آنها را از دست داده بودیم.

این یک لحظه بسیار مهم است که ما از حضور سری W به عنوان شریک در 8 مسابقه از این مسابقات، استقبال نماییم. آنها از زمان شروع مسابقات در سال 2019، چراغ راه بسیاری بوده‌اند.

ما معتقدیم که موقعیت فوق العاده مهمی برای همه فراهم شده است که بتوانند به بالاترین سطح ورزش خود برسند و همکاری آنها با فرمول یک در فصل آینده نشان دهنده عزم و تعهد ما در به نمایش گذاشتن مجموعه‌هایی هیجان انگیز و با اهمیت و ایجاد تنوع بیشتر در این ورزش است.

سری W در افتتاحیه سال 2019 خود، نقش پشتیبانی از DTM را بازی کرد در عین حال قرار بود در فصل 2020 در دو گرندپری آمریکا و مکزیک فرمول یک نیز حضور داشته باشد اما به دلیل شیوع کووید 19 لغو شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد