موضوعات داغ

برتری ردبول و مکس ورشتپن در تمرین دوم استانبول 2020

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

مکس ورشتپن باز هم توانست در رده اول تمرین امروز قرار گیرد و چارلز لکلرک با فراری و والتری بوتاس با مرسدس رده‌های بعدی را در اختیار گرفتند.

جلسه دوم تمرین گرندپری استانبول 2020 حادثه خاصی را در خود نداشت. همه تیمها سعی کردند تا آنچه از تمرین اول بدست آورده‌اند را بر روی مسیر پیاده نمایند.

ردبول‌ها در تمرین دوم موفقترین خودروها را در اختیار داشتند و در تمامی مدت تمرین دوم مرسدس‌ها و بخصوص لوئیس همیلتون سعی در ثبت زمان بهتری داشتند. اما در نهایت رده‌ای بهتر از سوم و چهارم را بدست نیاوردند.

فراری‌ها نیز عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و خودروی فراری لکلرک توانست در رده دوم و بالاتر از مرسدس والتری بوتاس قرار گیرد.

نکته قابل تامل در مسیر مستقیمی اصلی نهفته است که هنگامیکه در این مسیر خودروها اقدام به سبقت گیری می‌نمایند، زمان کمی برای کاهش سرعت خواهند داشت و ممکن است به راحتی به پیچ اول نرسند. مکس ورشتپن در سبقت از کیمی رایکونن به هنگام تمرین این مسئله را بخوبی نشان داد و بعد از سبقت از مسیر اصلی خارج شد.

در نهایت مکس ورشتپن با اختلاف زمان 0.401 ثانیه‌ای نسبت به چارلز لکلرک رده اول تمرین دوم را در اختیار گرفت و والتری بوتاس با اختلاف 0.575 ثانیه رده سوم را از آن خود کرد.

باید ببینیم که از نتایج این تمرین و تمرین فردا صبح، آیا لوئیس همیلتون که تا اینجا رده‌ای بهتر از چهارمی را نتوانسته است کسب نماید، قادر خواهد بود هفتمین قهرمانی جهان خود را با مرسدس در استانبول پارک جشن بگیرد یا اینکه باز هم باید منتظر بماند. در صورت کسب نتیجه مطلوب در روز یکشنبه او می‌تواند با رکورد 7 قهرمانی اسطوره فرمول یک مایکل شوماخر برابر شود و افتخاری دیگر به افتخاراتش در فرمول یک اضافه نماید.

جدول کلی رده بندی جلسه دوم تمرین گرندپری ترکیه 2020 در زیر آمده است:

جدول تمرین دوم گرندپری ترکیه 2020

جدول تمرین دوم گرندپری ترکیه 2020

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد