موضوعات داغ

فولکس واگن قصد فروش برندهای لامبورگینی و دوکاتی را دارد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فولکس ‌واگن اهداف بزرگی در برنامه الکتریکی‌سازی خودش دارد. براساس استراتژی جدید این شرکت، فولکس واگن طی پنج سال، حدود ۸۶ میلیارد دلار روی فناوری‌های الکتریکی، هیبریدی و دیجیتالی سرمایه‌گذاری خواهد کرد. ظاهرا، این سرمایه‌گذاری نیازمند کمی تجدید ساختار داخلی و صرفه‌جویی است، و بخشی از این کار توسط فروش بخش ایتالیایی گروه فولکس‌ واگن انجام خواهد شد.

طبق یک گزارش جدید، فولکس‌ واگن در حال بررسی احتمال فروش برندهای لامبورگینی، دوکاتی و ایتال‌دیزاین است. این سه شرکت ممکن است در یک پکیج ارائه شوند تا فروش آن‌ها به خریداران احتمالی آسان‌تر شود. بنا بر گزارش‌ها، این شرکت آلمانی می‌خواهد فعالیت‌های خود را ساده‌تر کرده و تمرکز بیشتری روی آینده الکتریکی خودروها بگذارد.

هربرت دیس مدیرعامل فولکس واگن در این باره گفته است:

ما در حال کار روی مسائل قانونی این اقدام هستیم. البته هنوز تصمیم نهایی در زمینه فروش این برندها گرفته نشده است. این یک فرآیند زمان‌بر خواهد بود، اما قطعا بخشی از برنامه جدید ماست.

این گزارش جدید تنها چند هفته پس از آن منتشر شده که منابع نزدیک گفته بودند فولکس‌ واگن در حال بررسی عرضه اولیه عمومی برندهای لامبورگینی و دوکاتی است. تقریبا یک سال پیش هم گزارش شده بود که فولکس ‌واگن در نظر دارد لامبورگینی را تا پایان سال ۲۰۲۰ به فروش برساند.

در سپتامبر امسال، اعلام شد فولکس ‌واگن در حال بررسی گزینه‌های مختلفی برای آینده لامبورگینی، دوکاتی و بوگاتی است که شامل فروش سه برند می‌شود. مشارکت در بخش فناوری یا نوعی تجدید ساختار نیز برخی دیگر از این برنامه‌ها بوده‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد