موضوعات داغ

مراقب امدادخودروهای متفرقه فاقد مجوز و غیرمتخصص باشید

عکس مطلب اول

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو نسبت به مخاطرات جانی و مالی امدادخودروهای متفرقه هشدار داد که از طریق روش های نوین اقدام به اخاذی از هموطنان می کنند و در مقابل می توان با خیال راحت و با استفاده از اپلیکیشن های امدادی خودروسازان، خدمات ایمن دریافت کرد.

از مزیت های استفاده از اپلیکیشن شرکت های امدادی خودروسازان و یا حتی مراکز دارای مجوز، می توان به اعزام امدادگر در کمترین زمان ممکن، تضمین خدمات ارائه شده، گارانتی قطعات تعویضی، استفاده از قطعات اصل، ارائه فاکتور و همچنین امکان برقراری ارتباط با مدیران و ایجاد پل ارتباطی برای شکایت و رسیدگی به مشکلات اشاره کرد.

با این حال امدادگرانی متفرقه و غیرمجاز وجود دارند که نه تنها مشکل اتومبیل شما را برطرف نخواهند کرد، بلکه هزینه بسیار بیشتری از شما دریافت کرده و سپس مرجع مشخصی برای پیگیری و ثبت شکایت از آنان وجود نخواهد داشت.

باتوجه به گزارش ‌های پخش شده در رسانه ملی، گفته می شود که برخی از امدادگران متفرقه در تازه ترین شگردهای خود اقدام به دستکاری خودروهای پارک شده می کنند و سپس به عنوان امدادخودرو رهگذر، به ساده ترین روش خرابی اتومبیل را برطرف کرده و دستمزد کلان از مالکان وسایل نقلیه دریافت می کنند.

در این خصوص سیدعباس میرحسینی، مدیرعامل امداد خودرو ایران با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی به شهروندان درخصوص نحوه درخواست خدمات امدادی و جلوگیری از سواستفاده احتمالی برخی از امدادخودروهای غیرمجاز، اعلام کرد که تمامی ناوگان امدادی این شرکت منقوش به دورنویسی مشخص با برچسب کد امدادگر و شماره تماس بوده و لازم است که تمامی خودروها به چراغ گردان مجهز شوند و پیش از رسیدن امدادگر، مشخصات خودرو امدادی و کد امدادگر از طریق پیامک برای امدادخواه ارسال شود.

توضیحات عکس

تمهیداتی که امداد خودرو ایران برای جلوگیری از ارائه خدمات غیراستاندارد اندیشیده است

به منظور جلوگیری از صدمات و خطرات احتمالی، شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ به صورت شبانه‌ روزی آماده خدمت رسانی به مشتریان در تمام شهرها، راه‌ ها و جاده ‌های عبوری کشور در کوتاه‌ ترین زمان ممکن است.

علاوه بر این، اپلیکیشن ایساکو نیز همواره برای ارائه انواع خدمات امدادی بر روی گوشی ‌های هوشمند برای دارندگان محصولات ایران خودرو در دسترس است و به دارندگان محصولات ایران‌ خودرو تاکید شده حتی در صورت حضور خودروی امداد خودرو ایران در نزدیکی محل خرابی خودرو، ثبت درخواست فقط از طریق سامانه ۰۹۶۴۴۰ صورت گیرد تا امکان پیگیری خدمات صورت گرفته توسط امدادگر از طریق سامانه وجود داشته باشد.

البته ناگفته نماند که فعالیت شرکت ‌های مجاز امدادی به ‌عنوان سازمان ‌های غیر انتفاعی موضوع بحث نیست و منظور از امداد خودروهای متفرقه، امدادهای فاقد مجوز و غیر متخصص هستند که ممکن است مخاطرات مالی و یا حتی جانی بیشتری برای مردم داشته باشد.

این شرکت در مرکز پاسخگویی مشتریان بیش‌ از 300 کارشناس پاسخگو داشته و خدمات خود را با بهره گیری از 1300 ناوگان تخصصی در سطح کشور ارائه می دهد. بر همین اساس می تواند زمان خدمات ‌دهی را در کشور به میانگین 25 دقیقه برساند.

توضیحات عکس

تعرفه خدمات امداد خودرو ایران و میزان رضایت متقاضیان

ارائه خدمات تعمیراتی و امدادی، در دوره گارانتی محصولات کاملا رایگان هستند و دارندگان خودرو در این دوره می ‌توانند بدون پرداخت وجه، از خدمات شرکت امداد خودرو ایران استفاده کنند. این خدمات همچنین شامل خدمات بالینی و حمل می شود و پس از اتمام دوره گارانتی خودرو نیز تمامی خدمات طبق تعرفه‌ های مصوب شرکت به مشتریان ارائه خواهد شد.

تاکید می شود که دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو صرفا خدمات امدادی خود را از شرکت امداد خودرو ایران بخواهند و برای جلوگیری از به دام افتادن افراد، شرکت امداد خودرو ایران در تلاش برای ارتقای نرم ‌افزار هوشمند و افزایش تعداد اکیپ ‌های امدادی و برگزاری دوره‌ های آموزشی پیش از همکاری و حین همکاری با متخصصین مکانیک است.

در برخی مناطق کشور برای ارتقای سطح رضایت مشتریان امدادخودروی ایران، اکیپ اجرایی این شرکت فقط به دلیل ضرورت حضور دارند و هموطنان در زمانی که خودرویشان در سرما و گرمای جاده‌ دچار مشکل می شود، شایسته آن هستند که بهترین خدمات و تکریم را از سوی ما دریافت کنند.

نتایج شاخص‌ های ادراکی و عملکردی مرتبط با مشتریان، گزارش ‌های دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت، به خوبی نشان می دهد که اثربخشی اقدامات و برنامه‌ های اجرا شده امداد خودرو ایران در ارتباط با رفع دلایل شکایات و پاسخگویی مناسب‌ به مشتریان، باعث شده تا رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو در سال جاری روند صعودی داشته و در سطح بالایی قرار گیرد.

در اولویت قرار دادن رفع نیازهای مشتریان و اقدامات و برنامه‌ های تدوین شده در این خصوص، باعث حذف علل نارسایی ‌ها و نارضایتی مشتریان شده است و دستاورد این رویکرد، یازده سال صدرنشینی مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو در بین خودروسازان کشور بوده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد