موضوعات داغ

شوخی هالکنبرگ: با ردبول به توافق رسیدیم

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

قدیمیها می‌گویند بسیار ی از حقایق در شوخی‌ها گفته می‌شوند، آیا این گفته در مورد نیکو هالگنبرگ و امضا با ردبول صدق می‌کند؟

دوشنبه شب هالک در برنامه ورزش و گفتگو از آویز هفت، برنامه تلویزیونی که از شبکه سرووس اتریش پخش شد، در استودیویی واقع در فرودگاه سالزبورگ همانطور که از نام برنامه پیداست، مصاحبه‌ای انجام داد.

با توجه به اینکه سرووس تی وی متعلق به ردبول است، راننده 33 ساله تصمیم گرفت تا یک بازی با آنها انجام دهد و بصورت انفرادی اعلام نماید که با هم تیمی شدن با مکس ورشتپن توافق کرده است.

امید هست که آلبون از این امر بی اطلاع باشد، زیرا می‌تواند به عنوان بی احترامی به موقعیتی که او در این تیم دارد تفسیر شود.

با این حال هالکنبرگ درادامه توضیح داد:

چیز دیگری برای گزارش وجود ندارد. این شایعه کمی فروکش کرده است و فکر می‌کنم اندکی زمان خواهد برد تا اعلام شود.

نیکو هالکنبرگ و مکس ورشتپن
با توجه به وضعیت موجود آخرین فرصت برای حضور آلبون در ردبول آخرین دور این فصل در ابوظبی خواهد بود تا بتواند نشان دهد که توانایی حفظ صندلی خود را برای 2021 دارد یا خیر.

هالکنبرگ افزود:

من در این مورد آرام هستم چون این شرایط دست من نیست. فقط باید برای آن آماده باشم. از طرف دیگر امیدوارم تا دوباره برگردم و فرصتی داشته باشم. ما فقط باید صبور باشیم و منتظر تصمیم بمانیم.

همچنین راننده سابق ویلیامز، فورس ایندیا، سائوبر و رنو ابراز امیدواری کرد که خودش بتواند این مذاکرات را هماهنگ نماید تا امکان بازگشت برای سال آینده وجود داشته باشد. او دو مسابقه برای ریسینگ پوینت انجام داد چون هر دو راننده آنها لانس استرول و سرجیو پرز در حال درمان بودند.

در هفته سوم رقابتها که او شرکت داشت با توجه به وجود مشکل فنی در خودرو نتوانست در گرندپری شرکت نماید. او گفت:

مطمئنا من با کسانی که می‌دانند که چه چیزی در جریان است، در تماس هستم اما این اتفاقات مختص هر روز یا هر هفته نیست. البته که اقرادی هستند که به من کمک می‌کنند اما در اصل خودم هستم که این تماسها را حفظ می‌کنم.

هم تیمی سابق هالکنبرگ در فورس ایندیا، پرز، که قرار است جایگاهش را در ریسینگ پوینت برای 2021 به سباستین فتل بدهد، گزارش شده است که یکی دیگر از گزینه‌های مد نظر ردبول است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد