موضوعات داغ

عرضه محصولات چری با نام ام وی ام توسط مدیران خودرو؛ ام وی ام تیگو 5

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

15 سال از عرضه اولین محصول ام وی ام به بازار کشورمان می‌گذرد و در این سال‌ها شرکت خودروسازی مدیران خودرو توانست با همکاری چری چین، به یکی از بزرگترین خودروسازان خصوصی ایران تبدیل شود. اکنون سبد محصولات مدیران خودرو متنوع‌تر از هر زمان دیگری است و این شرکت همچنان در حال عرضه محصولات جدیدی به بازار ایران است.

مدیران خودرو طی دوره فعالیت خود از سال 1381 تاکنون موفقیت‌های بزرگی کسب کرده است. برای مثال شاسی بلند جمع‌وجور این خودروساز که با نام ام وی ام X33 شناخته می‌شود، بارها به عنوان پرفروش‌ترین محصول در سگمنت خود شناخته شده است. هاچ‌بک دوست داشتنی این شرکت یعنی ام وی ام 315 نیز فروش موفقی را تجربه کرده است، به خصوص نسل دوم این خودرو با چهره جذاب‌تر خود مورد توجه مشتریان جوان قرار گرفت.

از اواسط دهه نود خورشیدی و با توسعه سرمایه‌گذاری‌های خارجی در ایران، مدیران خودرو نیز سطح همکاری‌های خود با چری را افزایش داد. محصولات این شرکت اکنون شامل دو دسته بندی چری و ام وی ام می‌شد. خودروهای پایین رده و متوسط با برند ام وی ام و خودروهای بالارده این برند با نشان تجاری چری به بازار عرضه شدند.

چری تیگو 5، چری آریزو 5، چری تیگو 7 و چری آریزو 6 بخشی از محصولات جدید مدیران خودرو با برند چری هستند که عرضه آن‌ها از سال 95 آغاز شده و تاکنون ادامه یافته است. در این دوران خودروهایی همچون نسل جدید چری تیگو 3 و چری تیگو 3x نیز با نام ام وی ام X33s و ام وی ام X22 در ایران عرضه شدند.

ام وی ام تیگو 5

مدیران خودرو یکی از معدود شرکت‌های خودروسازی خصوصی در کشور است که پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال مجدد تحریم‌های اقتصادی، همکاری خود با چری را حفظ کرده و به عرضه محصولات ادامه داده است. برای مثال ام وی ام 315 پلاس با گیربکس اتوماتیک یکی از جدیدترین خودروهای مدیران خودرو برای بازار ایران است.

به تازگی مدیران خودرو تصاویری را از چری تیگو 5 و چری تیگو 7 در حساب کاربری خود در اینستاگرام منتشر کرده است که این خودروها را با لوگوی ام وی ام نشان می‌دهد. بنابراین به نظر می‌رسد باید دو محصول یاد شده را دیگر ام وی ام تیگو 5 و ام وی ام تیگو 7 بنامیم و سایر محصولات چری نیز از این پس با لوگو ام وی ام در بازار حاضر شوند.

به نظر می‌رسد این اقدام در راستای ورود چری به بازار آمریکا از یک سو و اجتناب از درگیری با پیامدهای ناشی از تحریم‌های وزارت خزانه داری آمریکا، چری تمایل به درج نشان خود بر روی خودروهای عرضه شده در ایران ندارد و از این پس شاهد عرضه تمامی محصولات مدیران خودرو با نشان ام وی ام خواهیم بود.

البته یکسان سازی برندهای موجود توسط مدیران خودرو در داخل کشور نیز احتمالاً دیگر دلیل این شرکت برای حذف لوگو چری از روی محصولات خود و جایگزین کردن آن با لوگو MVM است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/8/30
جالبه . دو دهه در ایران سعی و خطا کردن و از ماشینهای آشغال به خودروهای رقابتی رسیدن و حالا دیگه اجازه نمیدن ایران به صورت رسمی از محصولاتشون استفاده کنه .
این یک چیزی اون ور تر از بحث تحریمهاست ، این یک جور توهینه .
1399/9/1
یه خورده روی نمایش دهنده ی عکس ها کار کنین. وقتی روی عکسی کلیک میکنیم تا بزرگ نمایش داده بشه نمیشه عکس رو زووم کرد zoom.