موضوعات داغ

لیفان X70 پرو، تیونینگ اختصاصی خودروبانک بر روی تازه وارد لیفان در ایران

عکس مطلب اول

تحریم های بین المللی و خروج خودروسازان خارجی از کشور، صنعت خودروسازی ایران را با یک بحران جدی روبرو کرد و در ادامه ممنوعیت واردات خودرو و دپوی قطعات منفصله در گمرات کشور، باعث شد تا حال ناخوش صنعت خودروسازی کشور وخیم تر از همیشه شود.

پیرو این موضوع، شرکت خودروسازان بم در تلاش است تا با راه اندازی و عرضه محصولاتی جدید به بازار کشور، بخشی از تقاضای بسیار زیاد موجود در بازار را پاسخ دهد و محصول جدیدی که برای عرضه در بازار پیش بینی کرده، خودروی کراس اوور لیفان X70 خواهد بود.

این خودرو با طراحی و امکانات خوبی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و پیش از این مفصل در مورد آن صحبت کرده ایم و قصد نداریم مشخصات این کراس اوور را دوباره بررسی کنیم، اما امروز میخواهیم به شما نشان دهیم که این خودروی کراس اوور جذاب می تواند با اصلاحات ظاهری جذاب تر هم شود.

پیش از این رندرهای مختلفی از ماشین های موجود در بازار داشتیم که در مثالی می توانیم به پروژه تقویت ساینا فورماتیو و لیفان 820 آوانگارد و جک S3 اسپرت پلاس برخی خودروهای دیگر اشاره کنیم. حال امروز نوبت به تازه وارد بازار کشور، یعنی لیفان X70 رسیده است که به زودی راهی جاده های کشور خواهد شد و به همین بهانه تغییراتی بر روی آن ایجاد کردیم تا نشان دهیم که می توان کراس اوور X70 را به یک خودروی جوان پسند و جذاب تبدیل کرد.

تیونینگ لیفان X70 پرو

برای داشتن لیفان X70 جذاب تر چه کاری باید انجام داد

تغییراتی که در عکس ها می بینید، بر روی نسخه اصلی لیفان X70 به خوبی نمی نشیند و برای همین کیت بدنه نصب شده باعث شده تا عرض خودرو و همچنین ارتفاع خودرو تغییر کند.

با قسمت جلو شروع کنیم، اول از همه مجموعه سپر کاملا جدید و عضلانی خودرو جلب توجه می کند که در گوشه های آن چراغ های مخصوص روز طراحی شده است و چراغ های اصلی روشنایی در کنار چراغ های مخصوص روز، یک پس زمینه مشکی دارد تا جذابیت و خشونت ظاهری این کراس اوور را دوچندان کند.

تغییر بزرگ دیگر لیفان X70 در قسمت جلو، مربوط به طراحی کاپوت آن می شود که از هود کاپوت کیت DS7 با کمی تغییرات استفاده شده است.

از نمای کنار، دور تا دور خودرو به صورت اختصاصی بادی کیت طراحی شده که ظاهر اسپرت تری به خودرو بخشیده و همچنین کاهش ارتفاع خودرو نسبت به زمین در کنار لاستیک های فاق کوتاه و رینگ های 18 اینچی، نمای جذابی را به نمایش گذاشته است.

در آخر می رسیم به طراحی عقب خودرو که در همان نگاه اول، کیت اگزوز با خروجی های دو دهنه و دیفیوزر قرار گرفته در بین آنان جلب توجه می کند. علاوه بر این چراغ ها و باله عقب دیده می شوند که با تغییراتی نسبت به نسخه اصلی همراه بوده تا ظاهری جذاب به این کراس اوور تازه وارد ببخشند.

تیونینگ لیفان X70 پرو

تغییرات فنی

این تغییرات تنها به ظاهر خودرو ختم نمی شود و پیشرانه این کراس اوور چینی نیز تغییراتی داشته است. اگرچه ماهیت استفاده از یک گیربکس CVT در یک کراس اوور شهری با هدف استفاده در شهر به صورت اقتصادی است، اما لااقل با تغییراتی همچون نصب کیت اگزوز، تغییر منیفولدها و آپدیت ECU و همچنین نصب یک توربوشارژ با بوست کم، می تواند خروجی بسیار بهتری از این پیشرانه 2 لیتری به راننده بدهد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/9/5
زحمتتون ميشد رينگ لندروور رو برداشتيد اا