موضوعات داغ

تیزر جدید دیگنیتی توسط بهمن موتور منتشر شد + فیلم

عکس مطلب اول

در بین خودروسازان بزرگ چینی، دانگ فنگ موتورز در طول سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته و محصولاتی با ظاهر جذاب و دلنشین به بازار عرضه کرده است که یکی از آنان می تواند خودروی ix5، جدیدترین مهمان بازار خودروی کشور باشد که توسط گروه بهمن تولید شده و به زودی راهی جاده های کشور خواهد شد.

حال روز گذشته تیزری جدید از محصول خاص گروه بهمن منتشر شد که در قالب ویدیو، جزییات طراحی و خصوصیات این خودروی شاسی بلند جذاب را بهتر و پویا به تصویر کشیده است که می توانید در انتهای مقاله تیزر جدید دیگنیتی را برای آشنایی بیشتر تماشا کنید. ولی در صورت همراهی، قبل از آن مروری کوتاه بر روی ویژگی های این خودرو خواهیم داشت.

طراحی جذاب و دلنشین دیگنیتی

ظاهر این خودرو در جلو و عقب بسیار جذاب طراحی شده و داخل کابین هم چیزی از خودروهای مطرح اروپایی کم ندارد و می تواند تجربه رانندگی در فضای لوکس و دلنشین را ارائه دهد. در قسمت جلو یک جلوپنجره بسیار بزرگ قرار گرفته و در اطراف آن چراغ های اصلی روشنایی دیده می شود که علاوه بر تکنولوژی بالا و استفاده از چراغ های مخصوص روز در داخل آن، قابی مشکی رنگ هم دارد که جذابیت بسیار بالایی به خودرو بخشیده و باعث شده تا ظاهری جذاب و تهاجمی داشته باشد.

در قسمت عقب هم می توانیم بخوبی شاهد ادغام فاکتورهای اسپرت و لوکس با یکدیگر باشیم، به طوری که قسمت پایین و مجموعه سپر خودرو به همراه دو خروجی اگزوز کرومی در اطراف طراحی شده و یک دیفیوزر هم در بین آنان قرار گرفته است، درحالی که بالاتر از آنان می توانیم شاهد چراغ های باریک و جذابی باشیم که با یک نوار کرومی و یک نوار LED به یکدیگر متصل شده و حالتی یکپارچه جذاب ایجاد کرده است.

همچون ظاهر بیرونی، در داخل کابین هم به هر دو مولفه طراحی اسپرت و لوکس توجه شده و در قسمت های مختلف شاهد بکارگیری آنان هستیم. در مقابل راننده یک فرمان اسپرت D کات دیده می شود و در پشت آن هم صفحه کیلومتری تمام دیجیتالی وجود دارد که همانند خودروهای اسپرت در مرکز آن شمارنده دور موتور قرار گرفته و میزان سرعت اتومبیل هم در مرکز همین دورشمار نمایش داده می شود.

این خودرو به طور کلی با طول 4685 میلی متر، عرض 1865 میلی متر، ارتفاع 1645 میلی متر و فاصله بین دو محور 2790 میلی متری ساخته شده است.

دیگنیتی

در زیر کاپوت دیگنیتی چه خبر است؟

در بازارهای بین المللی، این خودرو با دو انتخاب مولد قدرتی به مشتریان عرضه می شود که شامل یک موتور چهار سیلندر توربوشارژر 1.5 لیتری و یک پیشرانه 1.8 لیتری چهار سیلندر می شود که هوای مورد نیاز خود را به صورت تنفس طبیعی تامین می کند.

اول از همه پیشرانه تنفس طبیعی 1.8 لیتری، می تواند خروجی قدرت 139 اسب بخاری و گشتاور 187 نیوتن متری داشته باشد که نیروی آن توسط یک جعبه دنده 5 سرعته دستی و یا اتوماتیک انتقال متداول CVT به چرخ ها منتقل می شود.

با این حال پیشرانه 1.5 لیتری باوجود حجم کمتر، با استفاده توربوشارژر می تواند خروجی قدرت بالاتر 148 اسب بخاری در محدوده 5600 دور بر دقیقه و خروجی گشتاور 220 نیوتن متری در محدوده 1800 الی 4000 دور بردقیقه تولید کرده و در اختیار کاربران خود قرار دهد. حال نسخه های تولید شده در کشور نیز با همین پیشرانه و جعبه دنده اتوماتیک CVT به بازار عرضه خواهد شد.

دانگ فنگ ix5 به زودی با نام دیگنیتی ix5 راهی جاده های کشور می شود و بد نیست بدانید که در کنار این موتور که موفق به دریافت استانداردهای آلایندگی یورو 5 شده است، با استفاده از گیربکس اتوماتیک CVT می تواند مصرف سوخت 5.4 لیتری در حالت بهینه و مصرف سوخت 7.5 لیتری در استفاده های ترکیبی شهری و بزرگراه داشته باشد.

دیگنیتی

دیگنیتی چه امکاناتی دارد؟

به طور خلاصه امکاناتی که به همراه این خودرو در مبحث ایمنی به مشتریان ارائه شود، شامل مواردی همچون 6 کیسه هوای ایمنی، سیستم هشدار خروج از جاده، دوربین 360 درجه، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، کروز کنترل، سیستم کنترل سرعت در سراشیبی، سیستم کمک حرکت خودرو در سربالایی، سنسور باران و برخی امکانات ایمنی مرسوم در خودروهای امروزی می شود.

در خصوص امکانات منحصربه فرد این اتومبیل هم می توان به نمایشگر لمسی با قابلیت های اتصال متنوع، نورپردازی داخل کابین، رینگ های آلومینیومی، درب صندوق عقب برقی، سیستم تهویه مطبوع خودکار، سانروف، ترمز پارک برقی، کامپیوتر سفری، صفحه کیلومتر کاملا دیجیتال، استارت دکمه ای، فرمان برقی کمکی، گرمکن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده و برخی امکانات خوب دیگر اشاره داشت.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/9/7
این تیزر مال ۱ ماه پیش بود !
1399/9/13
سطح تیزر در سطح تیزر عروسی بود !!! چی شده که از تولید مزدا3 به اینجا رسیده گروه بهمن ؟!