موضوعات داغ

شرایط فروش اقساطی جدید محصولات چری توسط مدیران خودرو اعلام شد + جدول آذر 99

عکس مطلب اول

شرکت مدیران خودرو ویژه آذرماه 99، شرایط فروش جدید نقد و اقساط محصولات خود را اعلام کرده است و در این شرایط فروش، مشتریان امکان خرید 4 محصول این شرکت با حداقل پیش پرداخت 50 درصد و اقساط 12 تا 60 ماهه را خواهند داشت.

در شرایط فروش، شرکت مدیران خودرو محصولاتی همچون چری آریزو5 T را با قیمت 625 میلیون تومانی، چری تیگو 5 اکسلنت را با قیمت 750 میلیون تومانی، چری آریزو 6 را با قیمت 872 میلیون تومانی و همچنین خودروی چری تیگو 7 را به عنوان لوکس ترین محصول خود با قیمت 990 میلیون تومانی ثبت سفارش خواهد کرد که جزییات فروش آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

شرایط فروش نقد و اقساط چری ویژه آذرماه 99

شرایط فروش اقساطی چری تیگو 5

در جدول زیر می توانید شرایط فروش و اقساطی چری تیگو 5 را مطالعه کنید. متقاضیان محترم برای خرید خودرو به نمایندگی رضایی روشن تهران مراجعه کنند. با توجه به تقاضای زیادی که این روزها برای خرید خودرو وجود دارد و استقبال گسترده مردم از شرایط فروش چری، متقاضیان می‌توانند به وسیله برقراری تماس با شماره تلفن 09915010148 نوبتی را برای خرید خودرو رزرو نمایند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/9/14
کسی که با این قیمتا میره اینارو میخره باید بهش شک کرد...تیگو 7 ماشین بدی نیست ولی آیا میارزه 1 میلیارد و صد بدی بخری؟ ماشینی که توی بازار 750 قیمتشه؟؟
چطور مدیران خودرو با گرونی دلار روزانه گرون میکرد؟؟ الان که ارزون شده انگار نه انگار
تازه خوبه محصولات چری رو مونتاژ میکنه اگه امثال هاوال و هونگچی و جیلی رو میاورد الان میخواست 2 میلیارد بفروشه حتما