موضوعات داغ

سرجیو پرز: سباستین فتل برای آمدن به استون مارتین، بهترین انتخاب را کرده است

عکس مطلب اول

سرجیو پرز بر این باور است که سباستین فتل از رانندگی با خودرو ریسینگ پوینت در فصل آینده و با نام استون مارتین لذت خواهد برد.

در فصل آینده تیم ریسینگ پوینت با نام جدید استون مارتین به رقابت های فرمول یک باز خواهد گشت، اما اینبار این سباستین فتل است که با ۴بار قهرمانی جهان پشت فرمان خواهد بود.

در همین حال به نظر می رسد که با شرایط کنونی، پرز فرمول یک را ترک خواهد کرد و هنوز نتوانسته با تیمی در فرمول یک به توافق برسد. تنها یک شایعه در رابطه با جایگزینی او با الکس آلبون در تیم ردبول وجود دارد که در این رابطه هم، هیج چیزی قطعی نشده است.

پرز توانسته در طول فصل ۲۰۲۰ رقابت های فرمول یک به رده چهارم جدول قهرمانی سازندگان دست یابد و در هفته گذشته و در پیست سخیر بحرین، توانست اولین پیروزی خودش در فرمول یک را به دست بیاورد.

اما از آن طرف، جایگزین او یعنی سباستین فتل، در حال حاضر در جدول قهرمانی رانندگان در رده ۱۳ام قرار داد و همین امر باعث شده تا عده ای انتخاب تیم استون مارتین را زیر سوال ببرند.

راس براون، مدیر عامل فرمول یک اخیرا گفته بود که سباستین برای تکرار موفقیت پرز و ریسینگ پوینت، لقمه بزرگتر از دهانش برداشته است.

اما پرز این جمله را شوخی دانسته و مقایسه قهرمان ۴دوره رقابت های فرمول یک با کسی که تنها یک پیروزی در کارنامه خود دارد را خنده دار دانسته.

پرز در مصاحبه قبل از فرمول یک ابوظبی، که آخرین مسابقه او با ریسینگ پوینت است، گفت:

من نیز این نظرات را دیدم اما لقمه بزرگ تر از دهن کی؟ ۴بار قهرمان جهان!!! آنهم در برابر کسی که به تازگی اولین پیروزی خود را کسب کرده است. البته که اینجا فرمولا وان است و عناوین و پیروزی ها معنی خاصی ندارند. در فرمول یک، خودرو همیشه بخش مهمی از کسب این عناوین است.

سباستین فتل
اما در کل پرز معتقد است سباستین از رانندگی با خودرو استون مارتین لذت خواهد برد. به راحتی میتوان دید که وزن و فشار رانندگی برای تیم بزرگی چون فراری، سباستین را فرسوده کرده است. خصوصا در جریان فصل ۲۰۲۰ که سخت ترین دوران فتل در این ورزش بوده است.

پرز در ادامه افزود:

سباستین فتل برای آمدن به استون مارتین، بهترین انتخاب را کرده است. او به تیمی خواهد آمد که تنها مسابقه دادن برای آنها اهمیت دارد. قطعا در این تیم اوقات خوبی خواهد داشت و لذت خواهد برد.

مهمترین چیز این است که راننده در تیم لذت ببرد و قطعا برای سباستین اینگونه خواهد بود. استون مارتین در سال آینده یکی از تیم های مدعی خواهد بود و شک نکنید سباستین یک خودرو عالی را در اختیار خواهد داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد