موضوعات داغ

پيش فروش لیفان 820 با قيمت ٨٢٠ ميليون ريال

عکس مطلب اول
کرمان موتور همزان با آغاز بکار نمایشگاه بین المللی اتومبیل اصفهان که از 28 بهمن ماه (امروز) کار خود را آغاز می‌کند، ثبت نام جدیدترین محصول خود یعنی لیفان 820 را هم آغاز خواهد کرد.
براساس اعلام شرکت کرمان موتور، لیفان 820 از تاریخ 28 بهمن ماه، یعنی از امروز ثبت نام آن آغاز خواهد شد و با موعد تحویل 4 الی 5 ماهه در خرداد ماه و تیرماه سال 1395، اقدام به عرضه این محصحول خواهد کرد. این اتومبیل همچون نام خود، قیمتی 820 میلیون ریالی، یا به عبارتی دیگر قیمتی 82 میلیون تومانی خواهد داشت که در نوبت اول ثبت سفارش، تخفیف 2 میلیون و 100 هزار تومانی شامل آن خواهد شد. سود مشارکت برای خرید این محصول 22 درصد اعلام شده است و با واریز مبلغ 40 میلیون تومانی به عنوان پیش پرداخت، می‌توان سفارش خود را برای این خودرو به ثبت رساند.
لیفان 820 در زیر کاپوت خود از پیشرانه‌ای 2.4 لیتری 160 اسب بخاری سود می‌برد که به جعبه دنده‌ای شش سرعته اتوماتیک متصل خواهد شد. این محصول پس از جک S5، می‌تواند دومین خودروی تحول ساز برای کرمان خودرو باشد، چرا که این خودرو در مقام خودرویی سدان سایز متوسط و پر امکانات ظاهر شده که پیشرانه‌ای 160 اسب بخاری داشته و مهم‌تر از همه، قیمتی زیر 100 میلیون تومان، یعنی 82 میلیون تومان خواهد داشت که بنا به گفته کرمان موتور رقیبی نداشته و می‌تواند به راحتی فروش بالایی را نصیب سازنده خود کند.

نظرات کاربران

39 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/28
ماشین قشنگیه نسبت به قیمتش ولی خودروهای چینی نمیشه ریسک کرد و همون اول که وارد بازار میشن رو خرید ...حداقل باید یکسالی بگذره تا ببینیم چه ایراداتی داره ...مثل s5 که از کیفیت بسیار بد رنگش بگو تا سر و صدای بسیار اتاقش که به محض ورود بر همه پوشیده بود ... به نظر من هیچ گرونی بی حکمت نیست حداقل تو ایران
1394/11/28
سر و صدای اتاق؟؟؟؟؟؟؟تا حالا سوار S5 شدی عمو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1394/11/28
ماشین چینی به درد نمی خوره
1394/11/28
آخه جوجه
اونی که تو میگی سروصدا میکنه، جوکه
نه جک !!!!
&&&&&&&&&&&7
1394/11/28
من که 6 ماه اس 5 داشتم جز خوبی و کیفیت چیز بدی ازش ندیدم و اصلا هم اتاقش صدا نداشت . لطفا شایعه پراکنی نکنید بیخودی
1394/11/29
اولا که درست صحبت کن عمو جون .... ماشین چینی داری حداقل شخصیت با وقار المانی داشته باش

د.ما اندازه موهای سرت ماشین تست کردم مخصوصا s 5 ... درسته شتابش بسیار عالیه و کیفیت متریال هم خوبه

من همین 2 اشکال رو ازش گرفتم ...خوبه ادم ظرفیت انتقاد داشته باشه

مخصوصا کیفیت بد رنگ و که خود خودرو بانک .... مجله ماشین... کالایاب خودرو ایراد گرفتن
1394/11/29
من که هر چه نگاه می کنم می بینم برای این چینی بی کفیفت که قیافش رو شبیه سوناتا بزک شده نسخه فولش بیشتر 50 نمی ارزه مخصوصا داخل اتاق خیلی بی کیفی و بد طراحی شده ، جک j5 خوش قیمت تر و به نظرم من بهتر البته هنوز اینو سوار نشدم ولی خوب لیفان توی نسخه های قبلی خوب جواب نداده و هم ببازر فروش بد و هم کیفیت نامطلوبی داشته آدم 75 می ده سانیانگ تیوولی می خره والا...
1394/11/28
با تشکر از زحمات بچه های خودروبانک......دم این چینیا گرم کپی پیستشون حرف نداره{شترگاوپلنگ}.
1394/11/28
دم کرمان موتور گرم، خوب قیمت هایی برای ماشیناش میزاره، تو بازار ایران این قیمت برای همچین ماشینی خوبه، دلیل اینکه میگم خوبه اینه که آگه این ماشین رو سایپا یا ایران‌خودرو یا هر شرکت دیگه ای وارد میکرد بالای صد تومن بود قیمتش
1394/11/28
میگم چقدر شبیه ام جی ساختنش ها کلا چینی ها همشوم عین همن .به نظر من الان هند بعد از ژاپن بزرگترین صنعت خودروسازی در آسیا رو داره
1394/11/28
چقدر ظریف به چینی بودن !!! MG اشاره کردی !
تا به حال فضا و امکانات MG Design Center را در بریتانیا دیدی ؟
300 مهندسی که در آنجا مشغولند ، مرکز طراحی لانگ بریج را در جایگاه یکی از بزرگترین مراکز طراحی اروپا قرار داده است .
اگر خودرو ها را بشناسی ، میدانی که این خودرو در طراحی کوشیده است که نماهای سوناتا جدید را در قالب های خود در نظر بگیرد و نه MG !!
1394/11/28
برادر من چرا اینقدر حرف خام و ناپخته میزنی؟؟؟همه کارشناسان میگن جلوش از سوناتا الهام گرفته شده و بعد شما چگونه مثل ارشمیدوس کشف کردی شبیه ام جی هست؟؟؟
ضمناً طراحی ام جی تو انگلستان انجام میشه.هم خود شرکت و هم سایت هایی که محصولات ام جی رو تست میکنن این نکته رو یادآور میشن
1394/11/28
طراحی و مهندسی MG در بریتانیا انجام می شود اما مالک این برند و همان مرکز طراحی لانگ بریج که می فرمایید سایک موتور چین است!!!! و تمام MG های وارد شده به ایران در چین تولید شده اند. در واقع
MG زیر مجموعه سایک موتورچین است!!!!!!!!!!!! این دو هزار بار!
البته این ماشین هیچ شباهتی با MG نداره!
1394/11/28
سان مارتین یا همون مهدی ج در قالب نامهای دیگر اینبار sina
خدا شفا بده
حیف اون اصالت اسطوره انگلیسی برای شما وا مثال شما که حتی بخوای فکری دربارش کنی چه برسه که هجویات ذهنیت رو بریزی بیرون
1394/11/29
ایمان جان ، دو مسئله مطرح است : صرف مالکیت و یا تولید در کشوری دلیل بر این است که آن برند متعلق ( مالکیت معنوی ) به آن کشور است . بی شمار مثال وجود دارد که نقض این مطلب است .
مانند فیلیپس و پروکتل اند گمبل ... مانند لوتوس و پروتون ... مانند جاگوار و ماهیندرا هند و بوگاتی و فولکس و ولوو و اپل و ... و هزاران مورد دیگر که اقتضا دنیای صنعتی امروز است و فقط مردم عقب مانده جهان سوم این مناسبات را بر نمی تابند و واپسگرایی اشان اجازه ورود به دنیای شرکت های چند رشته ای و غول های صنعتی را نمی دهد که کشور ما و ملت ما ، نمونه بارز این عقب افتادگی فرهنگی - صنعتی است .
اما برگردیم به بحث MG ..
شرکت هایی که دفتر مرکزی و دفاتر طراحی و مهندسی اشان ( R&D به معنای تحقیق و توسعه فنی یا تحقیق و توسعه فناورانه ) را به همراه بسیاری از فاکتور های معنوی اشان منتقل نمی کنند و در کشور و جایگاه اصلی و مادر خود نگه می دارند و مهمتر از همه ، نام پیشین و اصیل خود را حفظ میکنند ، برندی اصیل و دست نخورده اند زیرا دانش خودروسازی و یا هر رشته صنعتی یک شبه و با پول بدست نمی آید که در این صورت اعراب و یا بسیاری از کشور های در حال توسعه و پولدار ، امروزه جزو کشورهای بزرگ صنعتی و توسعه یافته می شدند و همه را می خریدند .
مشکل این نوع طرز تفکر اینست که برای دانش ارزشی قائل نیست و همه چیز در سرمایه خلاصه میشود .
سایک در شرکت ام جی سرمایه گذاری کرده و با دانش شرکت مادر که در بیرمنگام انگلستان قرار دارد به فکر بازدهی سرمایه اش است .
MG تا زمانیکه اسم و دانش اش متعلق به بریتانیاست ، برندی انگلیسی است و اگر نه در پایین تابلو فرودگاه بیرمنگام هم اکنون نمی نوشتند : " به خانه MG خوش آمدید .. "
1394/11/29
AREF عزیز
فکر می کنم خرید یک برند بطور کامل اعم از خرید کل سهام و تاسیسات ام جی توسط سایک موتور با صرفا سرمایه گذاری کاملا متفاوت باشه!!
هرچند که شکی نیست که چینی ها آمده اند تا با سرمایه و هزینه های تولید کمتر خود و با دانش و نام انگلیسی ها این برند را احیا کنند!!
این که در پایین تابلو فرودگاه بیرمنگام نوشتند : " به خانه MG خوش آمدید .. " به دلیل وجود تاسیسات MG در ان منطقه است. تاسیساتی که اکنون به طور کامل متعلق به سایک موتور است!!
دلیل انکار سایک موتوری که حتی هنگام استارت در وسط کیلومتر این ماشین ها نوشته میشه چیست؟؟ این هم فقط در کشورهای جهان سوم دیده میشه!!
آیا صرف تولید شدن ام جی در چین دلیلی بر بدرد نخور بودن آنهاست؟؟؟( البته ام جی در انگلیس هم تولید میشه که همانجا هم بفروش میرسه)
یا اگر یک خودرو در انگلیس یا ژاپن تولید بشه حتما عالیه؟؟؟؟
قدمت و اصالت برند مهم است ولی در دنیای امروز که خودروسازان به دلیل وجود بازار رقابتی به سرعت در حال پیشرفت هستند چقدر اهمیت دادن به برند منطقی است؟؟؟
نمونه واضح آن لکسوس است که تصورات 20 سال پیش همه راجع به آن امروز رنگ باخته!! و از رقبای با قدمت تر اگر جلوتر نباشد عقب تر هم نیست!!
خودروهای کره ای هم تا 10 سال پیش کسی باور نمی کرد که چنین جایگاهی در بازاری مثل آمریکا داشته باشند.
دلیل تاکید شما بر قدمت ام جی که در طول این قدمت چند بار به دلیل فروش پایین و عدم توانایی در رقبابت با رقبا ورشکسته شده بی شباهت به تکنیک های بازاریابی بازاریابان نیست!!



1394/11/28
چون چینی هست نمیشه گفت بده... باید از نزدیک دید بعد قضاوت کرد
1394/11/28
سلام به همگی
لطفا توجه بفرمایید
اگه شما تا حالا تبلیغ شرکت ●راهنورد● رو در شبکه جم دیده باشین میگه ماشین رو زیر قیمت بازار براتون وارد میکنه و در کل ارزون تر در میاد
خواهشا فریب این شرکت رو نخورید
ما فریبشون رو خوردیم رفتیم دفتر بندر عباس اون ها برای عقد قرار داد جهت خرید یک سراتو موتور 1600 مدل 2014 فول آپشن با تریم داخلی مارون که در قرارداد ذکر شده بود قیمت نهایی ماشین 99 تومن در میاد (با همه ی هزینه ها شامل بار زدن ماشین از دبی و هزینه های گمرکی)
و زمان تحویل هم 30 روز کاری
ما اول 16800 دلار قیمت ماشین در دبی رو پرداخت کردیم تا ماشین در اونجا به نام بنده بخوره و بار زده شه و بیاد ایران
سرتون رو درد نیارم که بیش از 3 ماه طول کشید تا ماشین رو بفرستن ایران
ماشین اومد ایران تازه مشکل اصلی ما شروع شد
چون این سراتو با موتور 1600 بوده مجوز پلاک رو نداشته و به این ماشین کارتکس تعلق نمیگرفت
شرکت راهنورد هم این مسائل رو به ما قبل از قرار داد نگفته بود و به مازنگ زدن و گفتن کار های اداری پلاک به عهده خودتونه در حالی که در قرار داد ذکر شده بود بر عهده شرکت هست
ماهم که دستمون به جایی بند نبود با 6 ماه دوندگی بالاخره پلاک رو براش گرفتیم
وقتی برای تحویل ماشین رفتیم دیدیم که این ماشین اصلا فول آپشن نیست چون نه گرم کن سرد کن صندلی داشت ، نه گرم کن فرمان، قرار بود 6 ایربگ باشه ولی 2 ایربگ بود و این که تریم داخل مشکی بود نه مارون
قیمت نهایی هم برای ما در اومده بود 110 میلیون تومن که از همه چی بد تر بود
بعد از این که ماشین و سند ها رو رو تحویل گرفتم
بلا فاصله در همون بندر عباس به وکیل دادگستری مراجعه کردم و شکایتی رو بر علیه این شرکت تنظیم کردم
تا یک ماه بعد راهنورد شرکت رو در بندر عباس جمع کرد و به دبی فرار کرد و شکایت ما هم به جایی نرسید
یک مدت زیادی هم دیگه تبلیغ این شرکت در شبکه جم پخش نشد
اسم کامل این شرکت ●راهنورد راه ابریشم● بود
حالا حدود یک هفته هست که دوباره این شرکت شروع به از سر گیری تبلیغاتش در شبکه جم کرده و اسم این شرکت به ●راهنورد موتورز● تغییر پیدا کرده
فریب این شرکت های وارد کننده رو نخورید و اگه میخواهید ماشینی بخرید حتما از نمایشگاه ها بخرید که مطمئن باشید چه چیزی دارید میخرید
از تیم خوب خودرو بانک تقاضا دارم این پیام من رو بذاره تا بقیه مردم هم از این کلاه برداری هم آگاه شوند
1394/11/28
سلام، متاسفم واسه اتفاقی ک پیش اومد براتون و بسیار ممون ک مردم رو مطلع کردین با احساس مسئولیت خوبتون،مرسی
1394/11/28
ماهواره دیدن این داستانها رو هم داره
1394/11/28
ناراحت میشی بگم نوش جونت!؟
1394/11/29
دوست گراميً كاش براي صحت صحبت هاتون يك منبعي ذكر ميكرديد قطعا شما شكايت كرديدكاش شماره پرونده اي ... قرار ميداديد
ولي واقعا اين همه دردسر باري يك ماشين كره اي اونم سراتو كه ارزش سوار شدن و لذت رانندگي اصلا نداره اون هم. با موتور ١٦٠٠
اينها غير قابل تصور هستند
حيف پول و وقت ايراني براي اسباب بازي هاي كره اي با قيمت گزاف
1394/11/29
خوب دوست عزیز این همه وارد کننده در کشور و نمایشگاه خودرو
وجود داشت میرفتی از یکی از همون ها خرید میکردی
ما یکی از دوست هامون یه گوشی از ماهواره سفارش داد 250 هزار تومن
خراب بود اعصابش داغون شد شما ماشالا 100 میلیون به بالا ........
1394/11/29
منبعش وجود امثال تو که ماشین ایرانی سوار میشین اونوقت افاده هاتون تا آسمون میره نمیدونم امیر هستی یا احسان یا سینا فقط اینو بدون ارزششو نداره با 100 تا اسم بیای و از بدی کره ای ها بگی
1394/11/29
دقیقا یه همچین بلایی سر من با یه شرکت ایرانی به نام ع.خ در مورد همین سراتو 2000 افتاد که میگفتن نداریم بعد از 45 روز کاری که 4 ماه طول دادند بعد گفتن بیا النترا بگیر که اونهم نیمه فول بود و ماله مدل یه سال قبل خلاصه با کلی بدبختی و داد و بیداد موفق شدم که انصراف بدم و پولمو بعده 1 ماه پس بگیرم
1394/11/29
منظور رامین عظیم خودرو بود
1394/11/28
من شخصا ترجیح می دهم 7-8 میلیون دیگه بزارم روش سراتو سایپا رو بخرم با تمام کاستیهاش. اما ماشینی رو سوار شم که امتحانشو پس داده و کره ای باشه. تازه توان موتورش هم 155 اسبه و خیلی کم نداره و گیربکسم 6 سرعته اتوماته. 82 میلیون برای ماشین چینی!!!
1394/11/28
قیمت این ماشین تقریبا با کرولا یکیه،ولی به خاطر علاقه زیاد ما به برادران چینی،اینجا باید کرولا دو برابر باشه،مسئول اداره بووووووووق!
1394/11/28
به درد نمی خوره
1) بازده موتورش پایینه 2400سی سی 158 اسب
هیوندا i40 با این که موتورش 2000 ء ولی 176اسب بخار تولید می کنه
2) چینیه

آدم بره کیا سراتو 2000 یا لنسر یا حتی ام جی بخره خیلی بهتره
1394/11/28
خوشگلتر از رقیب کشور هم نژاد خودش کره ای ها هست، کلا صنعت نوپای کره و چین تو طراحی همیشه در حال کپی کردن هستند ولی انصافا بزک، بوزک کاری های کره ای ها تو لیفان دیده نمیشه
بگذزیم که هردو کره ای و چینی ساز ها گیر دادن به جلو پنجره فورد و ترکیبی از آیودی و بقیه
نسبت به کره ای ها با فرض قیمت گزینه مناسب تری به نظر میاد
1394/11/29
کسی که صنعت خودرو چینو با کره در سطح هم میدونه کلا چیزی از خودرو نمیدونه!
عزیزم خوابی یا خودتو زدی به خواب
یه نگاهی به آمار فروش خودروهای کره ای در اروپا و آمریکا بنداز بعد بیا اینجا کامنت های مسخره بذار
آخه کجای آمریکا ماشین چینی هست؟؟؟؟ که تو با کره ای یکشون میدونی؟؟؟
1394/11/28
واقعا کارش درسته این چین.......... هرروز بهتر از دیروز
1394/11/28
من در نمایشگاه اصفهان از نزدیک لیفان 820 رو دیدم.
طراحی بیرونش به نسبت یک خودرو چینی واقعا زیبا بود!
اما بر خلاف طراحی بیرون، قطعات داخلش اصلا جالب نبود و کیفیت پایین داشت! در کل 80 میلیون برای این خودرو نمی ارزه!
1394/11/28
بهم نخندین
ولی این چراغ جلوش شبیه ب ا و سری 5 هستش
جلو پنجره هم عین سوناتا lf 2016

خاک بر سرچینی
1394/11/29
شرکت خودرو سازی لیفان تو خود چین هم فروشی نداره..شرکتی که فقط حدود ده ساله داره ماشین تولید و عرضه میکنه!!واقعا جای تاسفه که ماشین های این شرکت رو تو خیابونای ایران می بینیم..
1394/11/29
آقا یه سوالی برای من پیش اومده!
اگر اسم این یارو 879 بود اونوقت کرمان موتور هم قیمتش رو 879 میلیون ریال میزاشت؟! یا بنده حالیم نیست!
1394/11/29
ما ایرانی ها لیاقت ماشین خوب نداریم برید همان کره ای با دو سه برابر قیمت بخرید حالشو ببرید وقتی تا پنج سال دیگه چین کل بازار خودرو دست گرفت دیگه اسم کره ای نمیارین.
1394/11/29
دوستان به نظر من شبیه آئودی طراحی شده یا کپی شده هم از جلو هم از عقب.
1394/11/29
واقعا با این آرم و اسم ماشین میخاین چیکار کنین...اصلا بگو بهترین ماشین دنیا..یکی میپرسه خب 82 میلیون پول دادی چی خریدی میگی لیفان !!!! به نظرم جنازه مزدا 3 و تویوتا و نیسان مکسیما رو بزاری تو تابوت از این بهتره راه میره